In windows 10 kun je apps wel vast maken in de taakbalk, maar ik krijg het niet voor elkaar om er een snelkoppeling van te maken om op het bureablad te zetten. Dit lukt wel met bijvoorbeeld google chrome door op de rechtermuisknop te klikken en snelkoppeling plaatsen, maar vanuit een vastgepinde app lukt dat niet. Iemand een idee ?
zou je dit aub kunnen uitleggen ? want ik kom er echt niet uit.
Gegoogeld heb ik ook, maar ik krijg het ondanks zoekresultaten het niet voor elkaar
Gegoogeld heb ik ook, maar ik krijg het ondanks zoekresultaten het niet voor elkaar
Zoek de .exe op in program files en rechtermuisknop kopiëren naar bureaublad
Serieusly ..... Ik vertel je letterlijk waar ze staan en nog ...ewal schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 23:40:
zou je dit aub kunnen uitleggen ? want ik kom er echt niet uit.
Bij heel veel aps kun je via rechtermuisklik
bestandslocatie openen.
dan daar kopieren naar bureaublad.
bestandslocatie openen.
dan daar kopieren naar bureaublad.
maar daar staan ze dus niet. IFish schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 23:47:
[...]
Serieusly ..... Ik vertel je letterlijk waar ze staan en nog ...
k kom in %AppData%\Microsoft\Internet Explorer\
maar Quick Launch bestaat niet ( zowel op mijn pc als mijn laptop niet )
Gewoon het icoontje of de tile uit het startmenu naar je bureaublad slepen: Tadaaa
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Goh, iemand heeft zijn hersentjes op slaapstand gezetewal schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 00:09:
[...]
maar daar staan ze dus niet. I
k kom in %AppData%\Microsoft\Internet Explorer\
maar Quick Launch bestaat niet ( zowel op mijn pc als mijn laptop niet )
Microsoft zou dit wel wat gemakkelijker kunnen maken door bijv. deze optie te laten zien als je met de rechtermuisknop op een modern app klikt. Nu moet je het maar toevallig weten dat je de "app" naar het bureaublad moet slepen om een snelkoppeling te krijgen.
[ Voor 14% gewijzigd door mrtnptrs op 10-08-2015 00:36 ]
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.
Pagina: 1