Ben ik de enige?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Alleen op mijn iPhone 5s als ik op Wi-Fi zit (thuis of ergens anders). Ik moet enkele keren refreshen om de pagina's goed te laden. Als ik Wi-Fi uitschakel werkt alles probleemloos. Op iPad geen probleem. Op 5s vrouw ook geen probleem. Op andere sites ook geen probleem.

Iemand enig idee?

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2466i6s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:50

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Beide zelfde iOS versie? Lijkt anders op een bug in iOS dat met de wifi verbinding klappert. Kan ook nog aan je router liggen, update de firmware als dat kan.

Omdat je aangeeft dat de 5s van je vrouw er geen last van heeft, ben jij de enige momenteel en is het een geïsoleerd probleem. Ga dus kijken wat er allemaal anders is met jouw telefoon vergeleken met die van je vrouw.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Maar dan waarom alleen met Tweakers en geen enkele andere website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Probeer eens een andere browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:00
Ik wilde geen topic aanmaken omdat ik eerst mijn eigen netwerk moest nakijken maar dit gedrag herken ik zeker. Op mijn iPhone 5S, laatste update. Router is Netgear Nighthawk op Ziggo verbinding. Precies hetzelfde. MacBook, iPad, Blackberry Z10, gaan allemaal goed. Het is alleen de iPhone 5s met tweakers.net. Ik zal vanavond nog wat meer apparaten testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Vandaag weer veel last van maar het rare is dat ik vorige week een nieuwe iPhone 5s gehaald heb. Ik hoor net van mijn vriendin, die ook een iPhone 5s heeft, dat zij het soms bij andere sites heeft. Ik verdenk dus de infra maar geen idee waar ik het zou moeten zoeken. Hebben anderen hier geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Ook hier met een iPhone 5s nogal eens dezelfde melding op Tweakers gehad (soms wel, soms niet, dus reproduceren is lastig) bij het browsen van forum.

Edit: vriendin met IPhone 5 zonder S nog nooit problemen gehad hier

Edit 2: probleem is zeker al weken aanwezig, dus niet Ziggo storing (al wel Ziggo als provider ?)

[ Voor 37% gewijzigd door Breezers op 19-08-2015 21:23 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Kan te maken hebben met dat Ziggo ddos aanvallen heeft op hun dns server.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Ik had het inderdaad al voor de storing. Weet niet of het slechter is sinds de aanpassing naar open DNS. Heb niet dat gevoel. Wel is volgens mij Ziggo het probleem. Heb het op m'n werk eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Archie_T schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 22:25:
Wel is volgens mij Ziggo het probleem. Heb het op m'n werk eigenlijk nooit.
Klinkt bekend, maar dan andersom. Gebruiker tegen service desk/systeembeheerder "thuis werkt het wel gewoon". Ik had ook een router die keihard op z'n bek ging zodra ik m'n laptop met wifi verbinding maakte. Firmware update loste dat op, dus zomaar zeggen dat het je ISP is, is niet gegrond. Check 't dan bij de buren/vrienden/familie die ook Ziggo hebben, maar een ander modem/router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Hero of Time schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 22:39:
[...]

Klinkt bekend, maar dan andersom. Gebruiker tegen service desk/systeembeheerder "thuis werkt het wel gewoon". Ik had ook een router die keihard op z'n bek ging zodra ik m'n laptop met wifi verbinding maakte. Firmware update loste dat op, dus zomaar zeggen dat het je ISP is, is niet gegrond. Check 't dan bij de buren/vrienden/familie die ook Ziggo hebben, maar een ander modem/router.
Hmm.. Zo bedoelde ik het niet, wellicht iets te snel met de conclusie. Router is op laatste firmware en een redelijk apparaat (Netgear Nighthawk), Ziggo modem in bridge gezet. Aangezien ik nog iemand met Ziggo zag en ik op m'n werk geen probleem heb bedacht ik mij dat dat de overeenkomst was. Maar ik ga verder troubleshooten met andere apparaten en verbindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat lijkt mij verstandig :). Ik heb geen Ziggo thuis, geen iPhone 5s en heb nergens last van. Hieruit concludeer ik dat 't niet aan Tweakers ligt, maar iets bij jullie dat alleen bij een iPhone 5s gebeurt. Of het combi is, of alleen het apparaat, of zelfs een specifieke iOS versie, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Als ik mezelf uitlog van Tweakers en alle sessies beëindig, heb ik probleem niet meer.

Na het weer inloggen duurt het een tijdje, maar dan komen de meldingen weer

Gebeurt er iets in/met die sessies waardoor er een time out ontstaat ?

[ Voor 18% gewijzigd door Breezers op 21-08-2015 19:47 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• bram1984
Met iOS9 heb ik geen last meer. Fijn.
Pagina: 1