Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late
Virussen? Scan ze hier!
Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late
Verwijderd
...wat ik me nu afvraag is, hoe je dit merkt??....Op maandag 18 juni 2001 19:03 schreef _DPC_Null2k het volgende:
ik heb nu NTFS maar ik heb het idee dat het veeeeeeel langzamer is dan FAT, ligt dat nou aan m'n PC of is dat gewoon zo bij iedereen ?
wat dacht je van files kopieerenOp maandag 18 juni 2001 19:14 schreef a_LAN het volgende:
[..]
...wat ik me nu afvraag is, hoe je dit merkt??....
maar als ik FAT32 heb draait ie meestal een stuk sneller
(moet er wel ff bij zeggen dat het vooral langzaam gaat bij kleine files, alsof NTFS ff wacht met het kopieeren van de volgende file of zo iets)
Verwijderd
..ik heb nooit het gevoel gehad dat dat bij mij echt langzamer gaatOp maandag 18 juni 2001 19:17 schreef _DPC_Null2k het volgende:
[..]
wat dacht je van files kopieeren
Als 'gewone' user moeten er meer rechten op gecontroleerd worden en is de overhead dus groter.
Als administrator (of gelijke) zal het verschil niet zo groot zijn. Mischien zit er wel een verschil tussen grote en kleine bestanden.
Dat één van de twee sneller is met kleine en de ander sneller met grote o.i.d.
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
Dat Disk Clean Up duurt idd lang
ja maar defrag duurt zo langOp maandag 18 juni 2001 19:37 schreef Smirnoff het volgende:
Ik merk hier ook wel enig verschil tussen NTFS en FAT32, ik ben zelf als Admin ingelogd, via drivers 1.29.
Dat Disk Clean Up duurt idd langdaarentegen gaat defrag weer veeeel sneller dan bij FAT32.
Moet je ook geen 80 gig achter elkaar defragementerenOp maandag 18 juni 2001 19:47 schreef _DPC_Null2k het volgende:
[..]
ja maar defrag duurt zo lang
Verwijderd
Euh????Op maandag 18 juni 2001 19:32 schreef MauritsvanBaerle het volgende:
Het maakt wel uit of je als administrator bent ingelogd of niet.
Als 'gewone' user moeten er meer rechten op gecontroleerd worden en is de overhead dus groter.
Als administrator (of gelijke) zal het verschil niet zo groot zijn
Als bestanden op change of full control voor everyone staat mag dat al helemaal niks uitmaken, maar ik kan me niet voorstellen dat het controleren van de rechten voor een significante vertraging zorgt....
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Verwijderd
doe maar gewoon wat je wil
Het voordeel van FAT32 is dat ik met mijn notebook met ME nog wel mp3's kan afspelen e.d. Met NTFS zijn die niet meer bereikbaar.Op dinsdag 19 juni 2001 12:58 schreef WomBat151 het volgende:
NTFS 5 is bij mij wel snel (ongeveer zelfde snelheid als fat32), maar wel veel stabieler en veiliger natuurlijk. ik raad gewoon NTFS aan, FAT(32) is in principe gebaseerd op het oeroude FATsysteem (beetje rommelig vind ik).
doe maar gewoon wat je wil
Verwijderd