Geluid decoder programmeren. wie o wie weet daar iets van?

Pagina: 1
Acties:
  • 348 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasBas3D
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:22
Hey allemaal,

Momenteel werk ik en kennis aan een radiografische auto die we helemaal van scrats aan het maken zijn met ook alle details die je maar kan bedenken.
Alleen hebben we 1 probleem, het geluid.
Er komt wel een gehele motorblok in met daar in weer een elektra motor verwerkt
Maar dat klinkt natuurlijk voor geen meter.
Het word een Ferrari 250 Testa Rossa en moet ook klinken als 1
Geluiden kan ik regelen alleen het de rest is mij een raadsel nog hoe ik dat in de auto kan krijgen.

Nu was ik aan het kijken naar een geluid decoder en dacht misschien is dat wel wat voor in de auto te stoppen.
Wie o wie kan mij daar bij helpen.
Ik heb gehoord dat er wel modules zijn die daar voor geprogrammeerd moet worden, maar daar heb vrij weinig kaas van gegeten.

Alle informatie is welkom. dit is voor mij echt nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je geeft geen enkele informatie over welke hardware er in zo'n ding zit, en welke software of programmeertaal je kan gebruiken. Je vraag is ongeveer net zo algemeen als "ik ben ziek, maak mij beter" zeggen tegen je dokter.

Ik stel voor dat je eerst eens begint met meer informatie verzamelen en je daarna een topic opent in Elektronica volgens de daar geldende richtlijnen, want op deze manier kan niemand je helpen.

Overigens is je al eerder verteld dat we meer informatie en meer eigen inzet verwachten in Iemand verstand van Rhino ?...

[ Voor 14% gewijzigd door NMe op 09-08-2015 17:04 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.