[windows 10] goede installatie maar ziet nieuwe HDD niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-10 18:33
Ik heb een PC met twee ssd's erin, ben van win7 pro naar win 10 pro gegaan en ging erg goed (petje af eigenlijk). Ik heb nog een aantal oude harde schijven die ik nog wel eens gebruik, en die ik in win 7 pro gewoon met SATA kabels aan het mobo kon pluggen en dan zag windows ze ook.

Nu in windows 10 ziet de bios wel Keurig een extra HDD die ik eraan hang, maar in windows zie je niks. Niet in device manager en niet in admin tools->computer management->disk management. Ik moet het nog even proberen met een DVD speller.

heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

tw_gotcha schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 12:00:
Ik heb een PC met twee ssd's erin, ben van win7 pro naar win 10 pro gegaan en ging erg goed (petje af eigenlijk). Ik heb nog een aantal oude harde schijven die ik nog wel eens gebruik, en die ik in win 7 pro gewoon met SATA kabels aan het mobo kon pluggen en dan zag windows ze ook.

Nu in windows 10 ziet de bios wel Keurig een extra HDD die ik eraan hang, maar in windows zie je niks. Niet in device manager en niet in admin tools->computer management->disk management. Ik moet het nog even proberen met een DVD speller.

heeft iemand een oplossing?
Had het zelfde probleem met mijn Asus board. Ik heb het opgelost door ze gewoon ook in de HD Boot mee te nemen als 3e en 4e disk.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-10 18:33
Dat was de oplossing, dank!