"Heavy duty" Lightning kabels

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-09 22:58
Voor de zoveelste keer is m'n kabeltje stuk,

Zijn er ook meer "heavy duty" kabels te koop? Iig kabels die minder snel stuk gaan. Ik heb het dus wel over door Apple goed gekeurde kabels.

Wie heeft ervaringen

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lesilhouette
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-07 09:42
Zoekt en gij zult vinden....
http://nl.aliexpress.com/...tive_id=SB_20150809015521
en
http://nl.aliexpress.com/...tive_id=AS_20150809015647

Ik heb recent voor €10 (incl. verzendkosten) 10 stuks Belkin Lightning kabels besteld, om dezelfde reden als jou. Betalen via iDeal, 2-3 weken wachten, en je hebt het in huis.

Gecertificeerd prutser!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Usselite
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-09 13:02
Originele Belkin Lightning kabels? Heb je daar een link van? Ik kwam alleen deze tegen:
http://nl.aliexpress.com/...one-5-5S/32395264514.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Nou, ik wil niet veel zeggen, maar door Apple goed gekeurde kabels zijn het zeker niet ;) Apple zal eerder dan zijn eigen kabels aanraden, ook voor heavy duty :)

Belkin kabels zijn het ook niet, ze heetten niet voor niets "for Belkin". Goede namaak is het halve werk, vooral als ze via de Belkin site voor 25 dollar weg gaan of rond de 13-15 dollar via Amazon. Nederlands webshops, zelfde prijs.
Linkje naar Belkin US

Tweakers pricewatch voor braided Belkin kabel:
pricewatch: Belkin MIXIT Metallic Lightning/USB-kabel

[ Voor 16% gewijzigd door FikkieHo op 09-08-2015 13:46 ]

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-09 22:58

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Verwijderd

Krijg je met bovenstaande kabels nooit de melding "Accessoire niet ondersteund"? Ik heb al redelijk wat kabels versleten en bestelde eerst de goedkopere kabels (5 euro per stuk) waarbij na 6 maanden uit het niets de melding "Accessoire niet ondersteund" verschijnt? Vervolgens kan je de kabel weg gooien :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 12:13
Zolang het een officiele MFI certficatie heeft zal de kabel wel werken.

JUICIES+ met een kevlar mantel?

En de Anker met nylon mantel is een prima alternatief. Ook hun powerbank met een 93% energie efficientie is een van de betere op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:39
kwakzalver schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:39:
Zolang het een officiele MFI certficatie heeft zal de kabel wel werken.

JUICIES+ met een kevlar mantel?

En de Anker met nylon mantel is een prima alternatief. Ook hun powerbank met een 93% energie efficientie is een van de betere op de markt.
Ik sluit me aan bij kwakzalver. MFi-kabels zijn degene die je moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 20:57
Zolang de kabel MFI certified is heb je een kabel minimaal net zo goed als die van Apple zelf. Je kan dan zoeken naar een kabel die een sterkere mantel heeft. De kans is overigens groot dat ze allemaal uit de zelfde fabriek komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:39
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:19:
Krijg je met bovenstaande kabels nooit de melding "Accessoire niet ondersteund"? Ik heb al redelijk wat kabels versleten en bestelde eerst de goedkopere kabels (5 euro per stuk) waarbij na 6 maanden uit het niets de melding "Accessoire niet ondersteund" verschijnt? Vervolgens kan je de kabel weg gooien :-(
Tsja, wat verwacht je van een kabel van €5 terwijl de meeste kabels minimaal €10 kosten? In dit geval heb je gewoon geld weggegooid. Zonde.
Pagina: 1