waarom die censuur

Pagina: 1
Acties:

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
waarom wordt het generalis forum voor ons verborgen gehouden? dat is juist het leukste forum. dingen die leuk zijn lijken vaak achtergehouden te worden. net als op school. wat is dat voor kleinzielige mentaliteit? als argument zal wel aangevoerd worden dat er veel onzin tussen stond. maar waarom maken jullie daar dan niet een apart (onzin) forum voor zodat niemand daar last van heeft?
nu is er helemaal niks meer nu heeft niemand er wat aan. (ja en ik weet dat er een nieuwe komt ja maar ik vind het toch raar)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
! / -> [url="/listtopics.php/15"]Lieve Adjes[/url]!

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-02 12:58

Spikey

Making the web accessible!

Dit is om de nadruk te leggen om waar het forum eigenlijk om draait.. namelijk de technische kant.. voor standaard "gechat" kun je beter naar Fok gaan of naar scholieren.com ofzo

Alles staat trouwens uitgelegt in Mededelingen gedeelte (had je dus ff door kunnen lezen bijvoorbeeld.. )

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik weet niet zeker hoor, maar er bestaat een héél klein kansje dat je in de search wel iets hierover kan vinden.

Kans is weliswaar klein, maar niet geschoten is altijd mis, nietwaar?

Virussen? Scan ze hier!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 18:48 schreef wildhagen het volgende:
Ik weet niet zeker hoor, maar er bestaat een héél klein kansje dat je in de search wel iets hierover kan vinden.

LOL :+

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 18:48 schreef wildhagen het volgende:

Ik denk het niet hoor!!!
Heb jij er al een topic over gezien dan :)

Tja lees lieve adjes eens zou ik zeggen. Staan hele discussies over in op het moment.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Verstoppertje :)

Kunnen random surfers SG etc niet zien en GoTters waar 't voor is wel. Zie 't als een vorm van Members only. :)

Dat de HK meer slot krijgt is puur omdat HK onzingevoeliger is. Indien je 60/150 als maat hebt ben je wel een stuk zuiniger met je privilege zodat je minder flamed (1 flame=exit).

da's geen censuur, da's ledenbescherming

Opvallend dat tijdens de SG hidden truc geen censuur of andere opmerkingen opdraafden.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 18 juni 2001 18:54 schreef nelske het volgende:
Tja lees lieve adjes eens zou ik zeggen. Staan hele discussies over in op het moment.
Shit, heb ik wat gemist? }:O :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1