Beste Tweakers.
Vorige topic van mijn officieel is Moederbord stuk.
Deze heb ik nieuw moederbord
MSI A88X G45 Gaming
AMD A10 A5800k
Corsair 8GB DDR3 2400mhz
1x 1TB WD Black
1x 500GB WD Black
1x SSD 240GB Kingstong HyperX Savage
Sinds kon ik upgrade naar de Windows 10 Pro.
blijkt dat alles draait langzaam blijkt lag ook aan Hardeschijf.
Wel dat ik heb getest geen beschadigen maar wel 139mbps snelheid behalden
van Western Digital Black.
Besloot ik toch SSD te nemen is Kingston HyperX Savage 240GB
Ging veeel te snel en veel beter alleen baal ik enrom last gevallen is
1. Kingston SSD en installeren Windows 10 Pro uitstekend.
2. Steam, Origin, UPlay en nog Programma vaak loopt soms haken af met als je muis beweegt dan ziet je
elke keer vast en loop weer en vast. Taakbeheer gekeken alles is op rustig draait maar waarom steeds rare manier als ik download of installeren dan loopt muis vast dan loop weer blijft maar doorgaan en zet ik PAUZE dan weer sneller en geen vast.
3. Tijdens downloads via de Origin of Steam ongeveer 30 minuten ziet er langzaam geheugen normaal altijd 25 - 30 procent en na 30 minuten haal ik al 90 procent en blijft zo staan hele tijd dus moet ik opnieuw starten dan is weer terug normaal naar 25 procent... als ik blijft doorgaan download via origin en steam dan blijft stijgt maar doorgaan tot 100% dan weet ik dat niet goed voor geheugen overbelast of lekt te krijgen.
4. 2x WD hd getest blijkt geen beschadigen en max is 139mbps en minimaal is 100mbps
hoe kan dit vorige windows 10 pro werd te TRAAG en 100% draait op hardeschijf dan geheugen.
besluit ik SSD te nemen draait nu veel rustiger maar geheugen draait nu 100% dat is echt pas geen goede Windows 8.1 en Windows 10 op AMD altijd problemen dan INTEL waar ik op mijn werk draait i7 intel heeft ook Windows 10 geen probleem.
Alles nieuwste chipset drivers van Windows 10 64bits geinstalleerd.
MSI Bios staat ACHI op MSI Fastboot gebruikt. en geheugen op AUTO draait blijk dat 1333mhz dat zal wel liggen door processor AMD A10 5800k en ik heb AUTO naar 2133 mhz draait hij prima
beide getest op AUTO (1333mhz) of 21333 mhz blijft stijgt geheugen tot 100 procent.
het is maar 8GB.
ik hoop krijg ik dit hulpen anders moet ik weer herinstalleren windows 10.
Trouwens dit is schone installatie geen upgrade versie.
Hardware is goed alles getest.
Origin installeren battlefield tijdens download en te hoog geheugen process

Pinnacle installeren

Na installeren Pinnacle of Origin dan blijft 93% zonder installeren of niks met Windows
zo blijft draait het zo raar en opnieuw starten dan is 25%.

Hezelfde probleem bij Origin

Mijn besturing
Vorige topic van mijn officieel is Moederbord stuk.
Deze heb ik nieuw moederbord
MSI A88X G45 Gaming
AMD A10 A5800k
Corsair 8GB DDR3 2400mhz
1x 1TB WD Black
1x 500GB WD Black
1x SSD 240GB Kingstong HyperX Savage
Sinds kon ik upgrade naar de Windows 10 Pro.
blijkt dat alles draait langzaam blijkt lag ook aan Hardeschijf.
Wel dat ik heb getest geen beschadigen maar wel 139mbps snelheid behalden
van Western Digital Black.
Besloot ik toch SSD te nemen is Kingston HyperX Savage 240GB
Ging veeel te snel en veel beter alleen baal ik enrom last gevallen is
1. Kingston SSD en installeren Windows 10 Pro uitstekend.
2. Steam, Origin, UPlay en nog Programma vaak loopt soms haken af met als je muis beweegt dan ziet je
elke keer vast en loop weer en vast. Taakbeheer gekeken alles is op rustig draait maar waarom steeds rare manier als ik download of installeren dan loopt muis vast dan loop weer blijft maar doorgaan en zet ik PAUZE dan weer sneller en geen vast.
3. Tijdens downloads via de Origin of Steam ongeveer 30 minuten ziet er langzaam geheugen normaal altijd 25 - 30 procent en na 30 minuten haal ik al 90 procent en blijft zo staan hele tijd dus moet ik opnieuw starten dan is weer terug normaal naar 25 procent... als ik blijft doorgaan download via origin en steam dan blijft stijgt maar doorgaan tot 100% dan weet ik dat niet goed voor geheugen overbelast of lekt te krijgen.
4. 2x WD hd getest blijkt geen beschadigen en max is 139mbps en minimaal is 100mbps
hoe kan dit vorige windows 10 pro werd te TRAAG en 100% draait op hardeschijf dan geheugen.
besluit ik SSD te nemen draait nu veel rustiger maar geheugen draait nu 100% dat is echt pas geen goede Windows 8.1 en Windows 10 op AMD altijd problemen dan INTEL waar ik op mijn werk draait i7 intel heeft ook Windows 10 geen probleem.
Alles nieuwste chipset drivers van Windows 10 64bits geinstalleerd.
MSI Bios staat ACHI op MSI Fastboot gebruikt. en geheugen op AUTO draait blijk dat 1333mhz dat zal wel liggen door processor AMD A10 5800k en ik heb AUTO naar 2133 mhz draait hij prima
beide getest op AUTO (1333mhz) of 21333 mhz blijft stijgt geheugen tot 100 procent.
het is maar 8GB.
ik hoop krijg ik dit hulpen anders moet ik weer herinstalleren windows 10.
Trouwens dit is schone installatie geen upgrade versie.
Hardware is goed alles getest.
Origin installeren battlefield tijdens download en te hoog geheugen process

Pinnacle installeren

Na installeren Pinnacle of Origin dan blijft 93% zonder installeren of niks met Windows
zo blijft draait het zo raar en opnieuw starten dan is 25%.

Hezelfde probleem bij Origin

Mijn besturing