Windows 10 loopt na een minuut of 2 iedere keer vast. Niks reageert nog, de complete pc bevriest in feite. Opstarten gaat prima en de eerste paar minuten niks aan de hand, iedere keer hetzelfde. Hebben nog meer mensen dit en wat te doen ?
Je computer haat je gewoon omdat je zo'n enorme @#$^% bentpas schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 20:12:
Windows 10 loopt na een minuut of 2 iedere keer vast. Niks reageert nog, de complete pc bevriest in feite. Opstarten gaat prima en de eerste paar minuten niks aan de hand, iedere keer hetzelfde. Hebben nog meer mensen dit en wat te doen ?
Dit zou eventueel kunnen duiden op een probleem met een driver of een programma die pas na 2 minuten opstart en dan voor problemen zorgt? Als eens nagedacht dat het misschien wel slim zou zijn als je je systemspecs hier zou posten, zodat we tenminste je vraag kunnen beantwoorden???

Je zult ook wel vast en zeker niet gegoogled hebben voordat je dit hier vroeg? Zucht....

Het kan ook heel eventueel een RAM-probleem zijn, dan zou je dit een nachtje moeten laten lopen: http://www.memtest86.com/ Maar ik denk dat de kans klein is dat dat het probleem is, wat denkt de rest hier allemaal van?
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.
Upgrade gedaan en probleem daarvoor nooit een probleem. Gegoogeld, op youtube rondgekeken niks. Inmiddels al terug bij Windows 8.1 en probleem is ook weg. Windows 10 zucht

Helaas voldoet jou topic niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.
Ik mis het volgende :
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken..
Dit topic gaat dus op slot!
Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Ik mis het volgende :
- Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
- Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines of onze Tweakers Search) gevonden en waarom voldoen deze niet?
- (en als je gezocht hebt) Op welke termen heb je gezocht?
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken..

Dit topic gaat dus op slot!
Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Dit topic is gesloten.