Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht: Budget gamelaptop <900 euro

Pagina: 1
Acties:

• Mathijs B
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 19:58
Beste Tweakers,

Zoals de titel het al aangeeft ben ik op zoek naar een budget laptop om op te gamen. Dit hoeft niet op hoogste kwaliteit, maar wel dat ik goed van de game op een normale manier kan genieten.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik zoek een laptop waarmee ik de "nieuwere" games mee kan spelen, en een tijdje mee vooruit kan.

Wat is je budget?
Tussen de 800~900 euro. Het mag 950 zijn als ik voor die prijs veel meer krijg.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee ik zie de laptop meer als een desktop replacement. Hij zal voor het grootste gedeelte op mijn bureau staan.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merkvoordeel, maar een goede grafische kaart is een must have sinds ik hem voornamelijk zal gebruiken om mee te gamen

Zelf heb ik al een beetje rond gekeken op de Pricewatch. Deze laptops kwamen bij mij positief over:
pricewatch: Acer Aspire VN7-591G-596U
Deze laptop heeft een goede videokaart, alleen de processor heeft maar 2 cores. Ik weet niet of dit negatieve invloed zal hebben tijdens het gamen. Verder zit er ook geen SSD in, en ook geen cd-speler die ik kan vervangen voor een SSD.(weet niet of een SSD heel veel helpt bij windows 10 sinds die al vrij snel opstart)

Ook zag ik deze laptop langs komen:
pricewatch: Asus N551JQ-CN073H
Deze heeft dan wel een processor met 4 cores, een SSD+HDD, alleen weet ik vrij weinig van de video kaart.

• Mathijs B
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 19:58
Topic mag gesloten worden. Heb ander budget & andere eisen