Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:24
Gisteren heb ik vanwege een pop-up Catalyst Software Suite geupdate, waarna ik geen geluid meer had. Daarom heb ik gekozen voor het verwijderen van de "huidige versie" ervan, waarna het geluid het weer deed. Echter kan ik nu Steam niet meer opstarten. Ik klik op de snelkoppeling, krijg pop-ups met de melding "Connecting Steam account" en "updating steam information" waarna ze verdwijnen en er niks meer gebeurd. Iemand een idee hoe dit euvel verholpen kan worden? Steam opnieuw installeren help niet, en google geeft aan dat een bepaald file vaak de boosdoener is genaamd "Clientregistry.blob." Deze file kan ik niet vinden en dus ook niet verwijderen.. Alle Hulp is welkom.. :)

Edit: steam.exe en steamwebhelper.exe starten wel op volgens taakbeheer in Windows 7, maar dan volgt steamerrorreporting.exe die vervolgens ook weer verdwijnt..

[ Voor 20% gewijzigd door JohnnieWbl op 08-08-2015 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-10 08:21
Start steam.exe eens Als Administrator.
Grote kans dat hij dan wel kan updaten.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-10 10:18
Wat ook wel eens wil helpen is om even te gaan kijken in taakbeheer. Kijk of er nog een proces van Steam aanstaat en stop die proces. Probeer het dan op nieuw meestal werkt hij dan wel weer.