They Hunger 3

Pagina: 1
Acties:

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-02 15:12

Flexx

This side up

Topicstarter
Heeft iemand hem al ? (check hier voor de andere 2)

Hij moet in de US PCGamer van deze maand staan.
Misschien dat iemand hem ff kan uploaden naar een FTP. (NEE dit is geen warez request, HT1,2,3 zijn freeware)

Verwijderd

Dat is toch die mod voor halflife? die lijkt me wel gaaf... met die schrijver toch? gezien op cybrnet (gamezone)...

• Flexx

Flexx

This side up

Topicstarter
IDD, het is een echt goede Horror MOD voor HL. Valve had beter TH als addon voor HL kunnen uitbrengen i.p.v Blue Shift.

Verwijderd

Ja... horror, daar houk niet zo van :)

Maar hij zag er wel geinig uit. met die paraplu enzo.

Maar zombies en dingen daar houk niet zo van... egte ventjes afknallen (proberen af te knallen) in cs lijkt me toch leuker :)

Verwijderd

de They Hunger trilogie van Neil Manke zijn echt de beste singleplayer mods voor Half-life die ik tot nu toe gezien heb. Ik speel Half-Life al vanaf de dag dat hij net uitkwam maar de beste mods komen toch echt wel van Neil Manke. Heb je Uss Darkstar ook al gespeeld? Dit is ook een toffe mod van Neil manke, nog voordat hij they hunger maakte. Ik hoop nog meer van hem te zien in de toekomst inplaats van die uitbreidingen zoals blue shift van gearbox.*D

• Flexx

Flexx

This side up

Topicstarter
USS darkstar was iidd de eerst neil mod die ik gedaan heb en dat was echt VET

Maar ik zoek nog steeds een FTP of HTTP aangezien ik niet een maand of 2 wil w8en totdat hij te downloaden is bij dat gare fileplanet waar je eerst in de wachtrij moet gaan staan elke keer als je iets wil downloaden (er zijn nog 1156 wachtende voor u, nog maar 1 uur en 56 munuuten :r )

Duzzz als iemand TH3 heeft, wil deze persoon hem A.U.B, S.V.P Op FTP of HTTP zetten ?

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Heb net laatst deel 1 ff uitgespeeld was wel lacheuh :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Pagina: 1