Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Brackets niet installeerbaar?

Pagina: 1
Acties:

• _Vincent
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-06-2024
Ik weet niet of dit de juiste plek om dit te plaatsen is.
Maar als ik het bestand uitvoer om Brackets te installeren krijg ik een fout code van Windows.
Windows Foutecode Brackets

Voor de gene die niet weten wat Brackets is, dit is een programma om internet websites te bouwen.
Hopelijk weet iemand een oplossing.

N.b
De versie van Windows die ik gebruik is Windows 10
De download die ik gebruik is
https://github.com/adobe/brackets/releases/tag/release-1.4 en dan Brackets.Release.1.4.msi

[ Voor 11% gewijzigd door _Vincent op 08-08-2015 15:18 ]

Verwijderd

Geen problemen mee. Gewoon te installeren op Win10 pro.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Virusscanner die in de weg zit?
Al geprobeerd met Administrator rechten?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• _Vincent
Ik heb hetzelfde bestand gedownload op mijn laptop met Windows 7.
Hier wilde hij het installeren.
Daarna heb ik het installatie bestand op mijn computer gezet met een usb en krijg ik nogsteeds dezelfde foutcode.
Geprobeerd zonder virusscanner en met admin rechten maar werkt nog steeds niet.

Als ik het programma installeer op mijn laptop en alle bestanden overzet naar mijn computer, zou dit werken?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Als ik even google kom ik op een pagina waarin ze aangeven dat het kan schelen om te installeren vanuit een CMD scherm met admin privilege's.
1. Open an elevated command prompt using one of the techniques on this page: http://www.sevenforums.co...vated-command-prompt.html
2. cd to the folder containing the installer.
3. Run the installer using msiexec, e.g.: msiexec /i "brackets-sprint-xx-WIN.msi" (where "xx" is the sprint number)

Desktop | Server | Laptop

• _Vincent
Rupie schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 16:21:
Als ik even google kom ik op een pagina waarin ze aangeven dat het kan schelen om te installeren vanuit een CMD scherm met admin privilege's.

[...]
Dit heb ik geprobeerd maar krijg dezelfde fout als dat ik eerder heb gepost, ondertussen heb ik het programma geïnstalleerd op mijn laptop.
Alle bestanden overgezet, en het programma startte op.

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Gewoon een wilde gok, maar is er ook al eens in je opgekomen om misschien de maker van dit programma hierover te contacten of gewoon een bug report aan te maken op de Github pagina? :P Of gebruik gewoon eens Google, het 21'ste eeuwse wonder en probeer een aantal oplossingen: https://www.google.nl/web...tiepakket%20niet%20openen

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Pagina: 1