Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben vooral van plan om te gaan gamen, voornamelijk CSGO en FFXIV ARR, maar ook regelmatig GTA-V en andere nieuwe triple A titels.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben een studentje, ik ga dus niet voor de high end, mijn budget voor de PC zelf ligt rond de 750 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope, alles moet nieuw gekocht worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zeker wel een videokaart en minimaal 1TB opslag, heb nog getwijfeld over een SSD maar deze kan ik er altijd nog inzetten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Uiterlijk vind ik niet heel onbelangrijk, heb dus liever dat de kleuren e.d bij elkaar passen
Ga je overklokken?
Met deze processor is overklokken niet mogelijk maar zit nog een beetje te twijfelen over de FX-8320, misschien hebben jullie hier een mening over?
Ik heb al reeds een wenslijst gemaakt, een vriend zal mij helpen met het in elkaar zetten:
Vroeg mij dus af of dit een degelijke build is voor de prijs, tips/verbeteringen? graag
Ik ben vooral van plan om te gaan gamen, voornamelijk CSGO en FFXIV ARR, maar ook regelmatig GTA-V en andere nieuwe triple A titels.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben een studentje, ik ga dus niet voor de high end, mijn budget voor de PC zelf ligt rond de 750 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope, alles moet nieuw gekocht worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zeker wel een videokaart en minimaal 1TB opslag, heb nog getwijfeld over een SSD maar deze kan ik er altijd nog inzetten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Uiterlijk vind ik niet heel onbelangrijk, heb dus liever dat de kleuren e.d bij elkaar passen
Ga je overklokken?
Met deze processor is overklokken niet mogelijk maar zit nog een beetje te twijfelen over de FX-8320, misschien hebben jullie hier een mening over?
Ik heb al reeds een wenslijst gemaakt, een vriend zal mij helpen met het in elkaar zetten:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Gigabyte GV-R938G1 GAMING-4GD | € 243,- | € 243,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | BitFenix Comrade Window Zwart | € 36,51 | € 36,51 |
| 1 | Scythe Big Shuriken 2 Rev. B | € 34,90 | € 34,90 |
| 1 | Kingston HyperX Savage HX316C9SRK2/8 | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 500W | € 57,95 | € 57,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 719,21 | |
Vroeg mij dus af of dit een degelijke build is voor de prijs, tips/verbeteringen? graag
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2015 14:18 ]