Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Download alert instellen

Pagina: 1
Acties:

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:08

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Ik kon moeilijk een keus maken tot het goede forum, deze leek me nog het meest overeenkomen.

Als ik naar mijn profiel ga en dan naar inventaris, staat er onderaan iets met Download alerts. Daar zie ik enkel of dat aan of uit staat.

Als ik vervolgens blader naar een nieuwe download in /downloads/ kan ik echter vervolgens nergens een download volgen of iets dergelijks zodat ik mailtjes krijg als er weer een update is. Ik zie enkel een "Delen"-knop

Hoe is deze functionaliteit bedoeld? Ik kon er weinig over vinden op het forum helaas.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-11 22:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je krijgt dan een melding als er een nieuwe entry is in /downloads/, max 1x per dag met overzicht van alles wat daar is toegevoegd. Zoals je weet was het eerst de meuktracker, daar had je precies hetzelfde, het heet alleen nu anders.

Edit:
Even verder geklikt, als je een item opent, bijvoorbeeld downloads: Auslogics Disk Defrag 6.0.1, dan staat er rechts de PW entry: pricewatch: Auslogics Disk Defrag. En daar kan je dan op abboneren via 'ik wil 'm'.

[ Voor 45% gewijzigd door Hero of Time op 08-08-2015 12:13 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:08

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Dus je moet het helemaal abonneren via de productkoppeling uit de pricewatch? Lijkt me een beetje ongebruiksvriendelijk. Mijnsinziens zou dat vanaf de downloads-pagina van het item zelf moeten kunnen, maar goed ik ga het wel even proberen op deze manier in ieder geval. Bedankt voor de uitleg :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-11 22:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik geef geen garantie dat het de juiste stappen zijn, ik heb geen alerts voor downloads en heb verder ook geen inzicht in de code hoe het allemaal zou moeten werken. Het is niets meer dan mijn interpretatie.

Commandline FTW | Tweakt met mate