Ik ben op zoek naar een Android TV met twin tuner, mijn keuze is gevallen op een Sony model uit de 55W80 range. Nu is de vraag welk type ik precies moet hebben, de 805C, 808C of de 809C?
Volgens specificaties van deze site heeft alleen de 808C een twin tuner:
Spec 808C
Spec 809C
Op de site van Sony.nl vindt je alleen de 805C en deze zou geen twin tuner hebben.
Op de site Sony.ie staan wel de 808C en 809C, hier hebben beide toestellen geen twin tuner.
Tot slot bel ik mijn vertrouwde leverancier op en deze vermeld dat beid toestellen een twin tuner hebben
maar ik moet zeggen dat deze niet heel overtuigend over kwam. Ik kan hem natuurlijk nog een keer bellen om echt te gaan kijken maar ik vind het zo wel erg irritant worden dat ik zelf via internet niet kan bepalen wat ik nodig heb.
Nog even voor de duidelijkheid; in mijn geval wil ik een dubbele DVB-S2 tuner hebben die ook echt tegelijk werken. Heeft iemand hier al ervaring met de tv die ik zoek, welk type moet ik nu hebben?
Volgens specificaties van deze site heeft alleen de 808C een twin tuner:
Spec 808C
Spec 809C
Op de site van Sony.nl vindt je alleen de 805C en deze zou geen twin tuner hebben.
Op de site Sony.ie staan wel de 808C en 809C, hier hebben beide toestellen geen twin tuner.
Tot slot bel ik mijn vertrouwde leverancier op en deze vermeld dat beid toestellen een twin tuner hebben
Nog even voor de duidelijkheid; in mijn geval wil ik een dubbele DVB-S2 tuner hebben die ook echt tegelijk werken. Heeft iemand hier al ervaring met de tv die ik zoek, welk type moet ik nu hebben?