Toon posts:

Wel of geen twin tuner voor de Sony KDL-55W80 modellen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een Android TV met twin tuner, mijn keuze is gevallen op een Sony model uit de 55W80 range. Nu is de vraag welk type ik precies moet hebben, de 805C, 808C of de 809C?

Volgens specificaties van deze site heeft alleen de 808C een twin tuner:
Spec 808C
Spec 809C

Op de site van Sony.nl vindt je alleen de 805C en deze zou geen twin tuner hebben.

Op de site Sony.ie staan wel de 808C en 809C, hier hebben beide toestellen geen twin tuner.

Tot slot bel ik mijn vertrouwde leverancier op en deze vermeld dat beid toestellen een twin tuner hebben 8)7 maar ik moet zeggen dat deze niet heel overtuigend over kwam. Ik kan hem natuurlijk nog een keer bellen om echt te gaan kijken maar ik vind het zo wel erg irritant worden dat ik zelf via internet niet kan bepalen wat ik nodig heb.

Nog even voor de duidelijkheid; in mijn geval wil ik een dubbele DVB-S2 tuner hebben die ook echt tegelijk werken. Heeft iemand hier al ervaring met de tv die ik zoek, welk type moet ik nu hebben?

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:05

Bever!

3

Gaat niet werken want tv heeft maar 1 module slot voor je satteliet kaartje. Enige die dubbele ci slot heeft is panasonic cx750 en cx800. En kan dus twee kaarten en twee tuners tegelijkertijd aansturen.

Verwijderd

Topicstarter
Bever! schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:29:
Gaat niet werken want tv heeft maar 1 module slot voor je satteliet kaartje.
Momenteel kijk ik tv met een Vu+ solo2. Hierin heb ik ook maar 1 module met kaart in zitten en ik kan prima kanaal A bekijken en tegelijk kanaal B opnemen. Dus waarom zou een tv dat niet kunnen?

Inmiddels heb ik zelf gezien dat een 55W807C geen dubbele aansluiting heeft. En mijn leverancier heeft laten weten dat de 809C ook geen twin tuner is. Vooralsnog ga ik er van uit dat de gehele W80C serie met full-hd geen twin tuners bevat. Sommige 4K modellen van Sony hebben dit wel, inmiddels heb ik gezien dat een KD55X8507C wel een twin tuner heeft.

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Deze én je vorige vraag zijn allang beantwoord in de bestaande Sony topics ...

Verwijderd

Topicstarter
apis29 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 01:11:
Deze én je vorige vraag zijn allang beantwoord in de bestaande Sony topics ...
Bedankt voor je tip, daar kan ik wat mee....

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:05

Bever!

3

Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 01:00:
[...]

Momenteel kijk ik tv met een Vu+ solo2. Hierin heb ik ook maar 1 module met kaart in zitten en ik kan prima kanaal A bekijken en tegelijk kanaal B opnemen. Dus waarom zou een tv dat niet kunnen?

Inmiddels heb ik zelf gezien dat een 55W807C geen dubbele aansluiting heeft. En mijn leverancier heeft laten weten dat de 809C ook geen twin tuner is. Vooralsnog ga ik er van uit dat de gehele W80C serie met full-hd geen twin tuners bevat. Sommige 4K modellen van Sony hebben dit wel, inmiddels heb ik gezien dat een KD55X8507C wel een twin tuner heeft.
Omdat je settop box geen ci plus is. Helaas is het bij je tv anders.
Pagina: 1