Samenvoegen en Quote Notificaties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:12
Sinds een tijdje heb je hier op GoT dat je een notificatie krijgt als je iemands bericht quote en dan reageert. Wat natuurlijk helemaal prachtig is. Maar soms typ je een bericht waar je op meerdere mensen reageert en dus van meerdere mensen quote.

Zelf knip en plak ik het bericht in elkaar en typ ik dan de informatie er bij. Zoals bijvoorbeeld hier. Als ik de eerste persoon quote, en dan de reactie van een ander er bij plak, krijgt deze voor zo ver ik weet geen notificatie dat er ook op zijn bericht is gereageerd.

Wat een oplossing hiervoor zou kunnen zijn is dat je per persoon op de quote knop kan drukken en het bericht als normaal verstuurd. Is het laatste bericht in het topic van jou, dan wordt je nieuwe reactie op de quote samengevoegd met je laatste posts. Om dubbelposts te voorkomen.

Misschien is het sowieso handig om nieuwe reacties samen te voegen als je bijvoorbeeld binnen een uur opnieuw reageert als laatste in hetzelfde topic.

Weet niet wat jullie er van vinden, maar het lijkt mij het wel een handige toevoeging.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Sinds kort worden er ook notificaties verstuurd voor toegevoegde quotes ;)

Automatisch samenvoegen van meerdere posts achter elkaar is in sommige gevallen niet wenselijk. Dergelijke zaken moet je daarom naar mijn mening ook niet automatiseren.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:12
Ah kijk, nou dan is dat dus al opgelost zeg maar. En ja, het samenvoegen op zichzelf is vast al vaker langsgekomen. Duidelijk.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox