Hallo, Eerst de specificaties van mijn PC indien dit vragen opbrengt:
OS: Windows 10 Pro (de os in de lijst heb ik veranderd en nu heb ik W10Pro)
Ik heb een probleem met mijn huidig toetsenbord. Het is een Alienware Tact-X en ik weet. Alienware heeft niet zo'n goede naam maar dit toetsenbord had ik gekocht voor ik me met ICT enzo bezig hield en had dus niet zo veel verstand van goede merken en slechte.
Mijn probleem is dat hij soms gewoon stopt met werken of dat hij soms blijft "plakken" en dan blijft 1 letter spammen tot ik het toetsenbord uit trek. En wanneer ik hem direct erna terug insteek werkt hij weer voor een tijdje. Na een beetje typen of gamen waar ik mijn toetsenbord voor nodig heb krijg ik dit probleem.
Probleem is ik kan niet testen of dit het toetsenbord is of een probleem met mijn PC wat instellingen betreft. Omdat ik geen tweede toetsenbord heb en eerst wil weten of ik mogelijk via bepaalde software kan bekijken of het mijn pc is of het toetsenbord of dat ik iets moet aanpassen of kan aanpassen dat mogelijk zou kunnen helpen mocht het niet aan mijn toetsenbord liggen. Het toetsenbord heeft geen software dat nodig is voor het correct functioneren van het toetsenbord, enkel voor de macro keys (wat niet het probleem is) of voor de verlichting van het toetsenbord (wat ook niet het probleem is).
Alvast bedankt
Socomhunter
OS: Windows 10 Pro (de os in de lijst heb ik veranderd en nu heb ik W10Pro)
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 246,30 | € 246,30 |
1 | Gigabyte GA-Z87X-D3H | € 149,- | € 149,- |
1 | Gigabyte GV-N780OC-3GD | € 540,- | € 540,- |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST3000DM001, 3TB | € 94,90 | € 94,90 |
1 | Cooler Master HAF XM Side Window Panel | € 0,- | € 0,- |
1 | ICIDU HDMI 1.4 AV Kabel met Ethernet, 3m | € 14,13 | € 14,13 |
1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) | € 99,95 | € 99,95 |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,- | € 25,- |
2 | BitFenix Spectre PRO 200mm Fan Red LED - Black | -- | -- |
1 | Revoltec LED-Fan , 120mm | € 5,77 | € 5,77 |
1 | Dell Alienware TactX AZERTY | € 0,- | € 0,- |
1 | Logitech G700s Rechargeable Gaming Mouse | € 74,95 | € 74,95 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 51,- | € 51,- |
1 | Sennheiser G4ME One Wit | € 163,71 | € 163,71 |
1 | SDRW-08D3S-U | -- | -- |
1 | Seasonic G-Serie 650Watt | € 117,75 | € 117,75 |
1 | Samsung 840 series 120GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Sharkoon 30cm Dual CCFL Caselight Rood | -- | -- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.582,46 |
Ik heb een probleem met mijn huidig toetsenbord. Het is een Alienware Tact-X en ik weet. Alienware heeft niet zo'n goede naam maar dit toetsenbord had ik gekocht voor ik me met ICT enzo bezig hield en had dus niet zo veel verstand van goede merken en slechte.
Mijn probleem is dat hij soms gewoon stopt met werken of dat hij soms blijft "plakken" en dan blijft 1 letter spammen tot ik het toetsenbord uit trek. En wanneer ik hem direct erna terug insteek werkt hij weer voor een tijdje. Na een beetje typen of gamen waar ik mijn toetsenbord voor nodig heb krijg ik dit probleem.
Probleem is ik kan niet testen of dit het toetsenbord is of een probleem met mijn PC wat instellingen betreft. Omdat ik geen tweede toetsenbord heb en eerst wil weten of ik mogelijk via bepaalde software kan bekijken of het mijn pc is of het toetsenbord of dat ik iets moet aanpassen of kan aanpassen dat mogelijk zou kunnen helpen mocht het niet aan mijn toetsenbord liggen. Het toetsenbord heeft geen software dat nodig is voor het correct functioneren van het toetsenbord, enkel voor de macro keys (wat niet het probleem is) of voor de verlichting van het toetsenbord (wat ook niet het probleem is).
Alvast bedankt
Socomhunter