Amazon.com betaling

Pagina: 1
Acties:
  • 1.557 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Na talloze zoekpogingen om dit ergens weer te vinden hoop ik dat jullie me kunnen helpen..
Ben een leek op dit gebied en is mijn eerste keer dat ik dit doe.

Heb me een ZTE Axon smartphone besteld via amazon.com.
Het importeren gebeurt via Borderlinx.

Heb vandaag e-mail gehad van amazon om hun een fax door te sturen met mijn Mastercard gegevens en Amazon-gegevens.

Ik heb hier wel enkele vraagjes omtrend betalingen bij Amazon.

- Ik betaal met een vriend zijn Mastercard, geeft dit problemen bij Amazon?
- Doet Amazon moeilijk door een ander adres op te geven dan waar ik zelf woon en het adres van de Mastercard?

Ik hoop dat jullie me wat wijzer kunnen maken hieromtrend. Het is een hele belevenis om een pakketje van Amerika tot hier te krijgen. *zucht*

Met vriendelijke groeten,
Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Ik kan mij zo voorstellen dat er een fraude-vlaggetje is opgegaan aan de zijde bij Amazon door verschillen in factuur- en afleveringsadres in combinatie met de Mastercard en Borderlinx. Wordt het product normaliter wel naar Nederland verzonden, of is het gebruik van Borderlinx nodig om die restrictie te omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:54
Tomski1986 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 15:44:

Ik heb hier wel enkele vraagjes omtrend betalingen bij Amazon.

- Ik betaal met een vriend zijn Mastercard, geeft dit problemen bij Amazon?
- Doet Amazon moeilijk door een ander adres op te geven dan waar ik zelf woon en het adres van de Mastercard?
Wat denk jezelf?
Hoe weet amazon dat de creditcard van een vriend is?
Oftewel ik denk dat Amazon hier in ieder geval moeite mee gaat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Mijn ervaring is dat het nog wel eens problemen wil geven bij betalingen die niet ondertekend zijn met 3DSecure. Indien wel ondertekend dan heb ik nog nooit klachten of vragen gehad. En ik bestel geregeld zaken die op andermans naam staan :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:17

_Arthur

blub

Tomski1986 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 15:44:
Jep. Wordt doorgaans alleen gedaan met gestolen creditcards.

Dus nu zal je eerst moeten bewijzen dat het jouw creditcard is. Wat je dus niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Ik kan ze wel een kopij van een mastercard afschrift van mijn vriend geven.
Maar ja, het adres van dat van mij verschilt met dat van de mastercard idd.
Het leveradres van Borderlinx in Amerika moet normaal geen probleem zijn volgens Borderlinx zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Trenchdog schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 15:51:
Ik kan mij zo voorstellen dat er een fraude-vlaggetje is opgegaan aan de zijde bij Amazon door verschillen in factuur- en afleveringsadres in combinatie met de Mastercard en Borderlinx. Wordt het product normaliter wel naar Nederland verzonden, of is het gebruik van Borderlinx nodig om die restrictie te omzeilen?
Jup, Amazon scheept de smartphone niet naar België.

• dominicr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-11-2020
ik woon in de vs, dus als er problemen zijn kan ik m wel voor je bestellen eventueel.
anders, ik heb (toen ik nog in nederland woonde) goede ervaringen met http://www.usa2you.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Ik heb een soort dezelfde methode, alleen bij mij heb ik nooit problemen meegehad :) Ik laat het eerst door de tussenpartij betalen :) Hun gegeves worden doorgevoerd. En achteraf betaal ik weer door aan de tussenpartij de verzendkosten en de kosten voor de product.

Je zou met een verklaring kunnen aangeven wat je situatie is, en zo dus misschien we iets kunnen bereiken ???

[ Voor 60% gewijzigd door theduke1989 op 17-08-2015 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:59
Zou het geen optie zijn om de telefoon naar je vriend te laten versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:32

Perkouw

Moderator General Chat
Dit topic doe ik op slot. Reden is dat ik eigen inzet mis. Wat heb je zelf al onderzocht en gevonden?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.