Automatisch antwoord office 365

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 16:48
Ik ben, omdat ik na vandaag (eindelijk) vakantie heb, aan het proberen om een automatisch antwoord aan mijn office 365 mail adres te hangen.

Op zich niet heel erg lastig, want dit kun je allemaal instellen onder de mail opties ... MAAR:

Ik krijg enorm veel "cc" mail, voor mijn werk en het beheren van bepaalde processen is dit namelijk van belang. Probleem is echter dat op die CC echt geen auto reply gestuurd kan/mag worden, want die kunnen dan onterecht bij klanten binnenkomen (die verder niets te maken hebben met mijn vakantie).

Weet iemand of ik op de een of andere manier kan aangeven dat enkel mails rechtstreeks gericht aan mij een autoreply krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:50

Fiber

Beaches are for storming.

In Outlook zijn (of waren...?) de mogelijkheden om uitzonderingen op dit soort automatische berichten te maken vrijwel eindeloos...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
In de online omgeving lijken de mogelijkheden nogal beperkt.
Ik kan daar vanaf datum en tijd aangeven en of het van toepassing is voor personen binnen en/of buiten mijn organisatie. That's it...

Maar wellicht moet ik dan kijken of ik op een device Outlook voor de desktop kan installeren..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja je moet even Outlook opstarten, onder Automatic replies kan je verschillende out-of-office replies instellen voor binnen en buiten de organisatie alsmede rules. Een van de voorwaarden kan zijn of een mail wel of niet direct naar jou gestuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Okay, helemaal duidelijk en dank voor de snelle reactie!
Ben nu toevallig op een desktop bezig met iemand anders zijn account,....gooi ik die er dadelijk af en zet ik mijne er even op voor die instellingen. Moet lukken en goed komen!

Dank u!