Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror Factor
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-02 15:33
Hallo iedereen,

Ik heb een tijdje terug een Mi Powerbank besteld bij Banggood. Het gaat om de 16000 mAh versie, dus met 2 usb poorten.
Het lijkt om een genuine exemplaar te gaan (serienummer gecheckt, aanwijzingen aan de buitenkant zijn ook in orde), en hij doet aan pass-through charging.
Wanneer de batterij echter leeg is, en er een toestel aanhangt dat meer (?) stroom trekt dan de lader kan geven, stopt het toestel altijd met laden. Aangezien hij niet automatisch terug begint met laden, is de pass through functie niet echt bruikbaar.
Is dit het normale gedrag? Ik had verwacht dat de powerbank zijn output zou schalen aan de hand van de input, zodat beide devices opgeladen worden, weliswaar aan een lager tempo.

Ik gebruik de powerbank met de 2A lader van mijn Mi Pad. Verbruikers zijn de Mi Pad en een Jiayu G4S. Enkel de Mi Pad was ook al voldoende om het effect te verkrijgen.

EDIT: titel moest dus pass through charging zijn -_-

[ Voor 3% gewijzigd door Terror Factor op 07-08-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik ga even kijken waar dit past, het hoort in ieder geval niet in het Shopping Forum.

SF >> WNO

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 07-08-2015 14:32 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror Factor
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-02 15:33
Haha, ik kon het ook niet goed plaatsen. Heb het hier geplaatst omdat er hier waarschijnlijk het meeste kans is om andere eigenaar te vinden :)