[Win7/Outlook2010] Search & indexering problemen mailarchief

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Ik ben ten einde raad met de e-mailproblemen van een klant. Zijn Inbox op de server doorzoeken is geen probleem, maar zijn archief lukt niet, wat ik ook probeer. Sommige subfolders geven eenvoudigweg geen resultaten terug, andere zeggen dat ze nog steeds indexeren (wat niet klopt).

Reeds gedaan:
- Nieuw profiel
- Caching uitgeschakeld (al is dat niet echt relevant voor search)
- Nieuw archief aangemaakt en data getransfereerd
- Windows Search gedesactiveerd en weer geactiveerd
- Indexing geactiveerd.

't Help niet dat het archief nogal groot is. Het was 60GB met 300 000 e-mails, maar na wat uitkuisen van synchronisatiefouten en de move naar de nieuwe PST schiet er 'maar' 25GB met 140 000 e-mails over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 12:49
Waar staat dat archief, lokaal of op de server? Denk niet dat de server het heel prettig vind als zo'n groot archief via het netwerk doorzocht wordt.

Inbox repair tool al gedraaid (scanpst.exe)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
co2301 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:50:
Waar staat dat archief, lokaal of op de server? Denk niet dat de server het heel prettig vind als zo'n groot archief via het netwerk doorzocht wordt.

Inbox repair tool al gedraaid (scanpst.exe)?
Bedankt, dat was zo ongeveer het enige dat ik nog niet gedaan had... die heeft een aantal fouten ontdekt, is dan gecrasht, heb ik nog eens doorlopen en heeft er dan geen meer gevonden. De PST was niet meer toegankelijk daarna, maar door eens af te koppelen en weer aan te koppelen is hij weer toegankelijk. Nu is het bezig met indexeren en ik heb de indruk dat het nu wél gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 12:49
YellowOnline schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 18:01:
[...]

Bedankt, dat was zo ongeveer het enige dat ik nog niet gedaan had... die heeft een aantal fouten ontdekt, is dan gecrasht, heb ik nog eens doorlopen en heeft er dan geen meer gevonden. De PST was niet meer toegankelijk daarna, maar door eens af te koppelen en weer aan te koppelen is hij weer toegankelijk. Nu is het bezig met indexeren en ik heb de indruk dat het nu wél gaat :)
Ja gek genoeg crasht dat ding 9 van de 10 keer altijd de eerste run.