• BlackBurn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:15

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

Topicstarter
Het is een beetje offtopic, maar tjah dit was de rubriek waar die het beste in paste.

Waar kan ik GVD jolt kopen in NL, jah op een grote lan, maar mijn ingeslagen blikjes van Wannull zijn op :( dus zal ik nieuwe moeten bestellen heb al paar keer op www.jolt.nl ingschreven, maar krijg geen antwoord :((

Dus plz, geef me adresje waar ik het kan halen of bestellen !

Thx. :Z (tjah zonder jolt)

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nogal een rare vraag op W&L....
Ik weet zeker dat je de FAQ en de W&L policy niet hebt gelezen.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Om je toch ff te helpen, hier heb je wat info :) ;)

Jolt moet inderdaad aanwezig zijn.
  • Jolt Nederland: ik heb ze tig keer gebeld, wordt niet opgenomen.
  • Jolt Engeland: heb ik aan de lijn gehad, maar die mogen niet exporteren naar Nederland om een of andere reden.
  • Jolt America: had een enorm domme doos aan de lijn, kon amper engels (kan ook aan mijn engels liggen ;) ). Ze zei dat ik terug moet bellen, toen vergeten en eigenlijk niet meer aan gedacht. Offerte lijkt me overbodig, toch veel te duur lijkt me. Ik belde alleen voor info over jolt nederland, maar ze wisten daar weinig van. Die jolt-thread geeft echter toch al aan dat we daar niet moeten bestellen.
  • Jolt Duitsland: nog niet gebeld, zal ik morgen ff doen.
Zo, ik heb net Jolt Duitsland gebeld. Een hele aardige en goed Engels sprekende mevrouw vertelde me dat zij ook nog niets wist over een eventueel faillissement van Jolt Nederland. Ze zal hierover voor me informeren. Het is sowieso altijd mogelijk het spul op te halen in Duitsland, er zijn een aantal distributiecentrums net over de grens, zei ze.
Wat betreft de prijs: blikjes zijn in verhouding goedkoper dan flesjes. Beter dus.
  • XX kratten van 24 blikjes (33 cl) kost 0.742 DM excl 16% BTW per blikje. Totaal: XXXX gulden volgens de huidige koers en met bijrekening van Duitse BTW (0,97 gulden per blikje).
  • XX kratten van 24 flesjes (50 cl) kost 1.34 DM excl 16% BTW per flesje. Totaal: 2014 gulden volgens de huidige koers en met bijrekening van Duitse BTW (1,55 gulden per flesje).

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Maaareh, dit topic staat idd. een beetje verkeerd...

Dit topic is gesloten.