If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
Nogal een rare vraag op W&L....
Ik weet zeker dat je de FAQ en de W&L policy niet hebt gelezen.
Ik weet zeker dat je de FAQ en de W&L policy niet hebt gelezen.
Om je toch ff te helpen, hier heb je wat info
Jolt moet inderdaad aanwezig zijn.
Wat betreft de prijs: blikjes zijn in verhouding goedkoper dan flesjes. Beter dus.
Jolt moet inderdaad aanwezig zijn.
- Jolt Nederland: ik heb ze tig keer gebeld, wordt niet opgenomen.
- Jolt Engeland: heb ik aan de lijn gehad, maar die mogen niet exporteren naar Nederland om een of andere reden.
- Jolt America: had een enorm domme doos aan de lijn, kon amper engels (kan ook aan mijn engels liggen
). Ze zei dat ik terug moet bellen, toen vergeten en eigenlijk niet meer aan gedacht. Offerte lijkt me overbodig, toch veel te duur lijkt me. Ik belde alleen voor info over jolt nederland, maar ze wisten daar weinig van. Die jolt-thread geeft echter toch al aan dat we daar niet moeten bestellen.
- Jolt Duitsland: nog niet gebeld, zal ik morgen ff doen.
Wat betreft de prijs: blikjes zijn in verhouding goedkoper dan flesjes. Beter dus.
- XX kratten van 24 blikjes (33 cl) kost 0.742 DM excl 16% BTW per blikje. Totaal: XXXX gulden volgens de huidige koers en met bijrekening van Duitse BTW (0,97 gulden per blikje).
- XX kratten van 24 flesjes (50 cl) kost 1.34 DM excl 16% BTW per flesje. Totaal: 2014 gulden volgens de huidige koers en met bijrekening van Duitse BTW (1,55 gulden per flesje).
Dit topic is gesloten.
![]()