Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem gaat voornamelijk gebruikt worden voor high-end gaming. Ik wil er Windows 10 op gaan draaien en de meeste recente games gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil de prijs rond de €1000,- houden (iets meer is ook goed)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparaten heb ik al (monitor, toetsenbord, muis etc..)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk waar ik zelf ervaring mee heb ik voornamelijk ASUS-producten. Maar ik sta open voor alle opties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn voorkeur gaat uit naar een stille kast, die wel een maximale performance kan geven.
Ga je overklokken?
Nee.
Momenteel heb ik een aantal producten gevonden die mij wel aanspreken. Echter zou ik graag hulp willen hebben met het zoeken van een moederbord en videokaart.
Heeft iemand tips voor mij?
Het systeem gaat voornamelijk gebruikt worden voor high-end gaming. Ik wil er Windows 10 op gaan draaien en de meeste recente games gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil de prijs rond de €1000,- houden (iets meer is ook goed)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparaten heb ik al (monitor, toetsenbord, muis etc..)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk waar ik zelf ervaring mee heb ik voornamelijk ASUS-producten. Maar ik sta open voor alle opties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn voorkeur gaat uit naar een stille kast, die wel een maximale performance kan geven.
Ga je overklokken?
Nee.
Momenteel heb ik een aantal producten gevonden die mij wel aanspreken. Echter zou ik graag hulp willen hebben met het zoeken van een moederbord en videokaart.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 70,- | € 70,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury red HX316C10FRK2/8 | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 449,85 | |
Heeft iemand tips voor mij?