ik denk dat je dit beter in je andere topic had kunnen posten, dit is namelijk niet voor iedereen duidelijk.
videokaart: ga voor een gf2 gts, zijn nu redelijk betaalbaar
videokaart: ga voor een gf2 gts, zijn nu redelijk betaalbaar
Verwijderd
euh??Op maandag 18 juni 2001 18:15 schreef suusje33 het volgende:
Er moet ook nog een nieuwe videokaart ook in
welke???????? heb nu powecoler geforce2mx
GF3 natuurlijk
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
kijk gewoon wat het betaalbaarste is, en neem dan een fatsoenlijk merk
ati radeon
of gf2gts/pro van hercules, asus, elsa, guillemot ofzo sorry voor alles wat ik vergeet
ati radeon
of gf2gts/pro van hercules, asus, elsa, guillemot ofzo sorry voor alles wat ik vergeet
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Asus v7700 Geforce 2 GTS, fijn kaartje
Verwijderd
Idd en nu ook redelijk goedkoop.Op maandag 18 juni 2001 19:27 schreef Metalium- het volgende:
Asus v7700 Geforce 2 GTS, fijn kaartje
Als je veel huidige en nieuwere games Speeld. Op je nieuwe PIII 1Ghz PC. Is de Grafische kaart zelfs, afhankelijk van game, meestal het belangrijkste. Dan pas de CPU en ook met voldoende geheugen 128MB minimum
dus als je budged het toelaat en je hebt 'n 17" of groter 'n GF3 of GTS2 /Pro/ ultra ATI radeon maar in ider geval met 128bit DDR 32/64MB geheugen.
dus als je budged het toelaat en je hebt 'n 17" of groter 'n GF3 of GTS2 /Pro/ ultra ATI radeon maar in ider geval met 128bit DDR 32/64MB geheugen.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Move -> VB
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
En hiero kan 'ie wel dicht.... Loze vraag IMHO... kun je niet ff een roundup zoeken op Tnet o vergelijkende benches bekijken zodat je ziet wat je mist
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()