SONY KDL-65W855C vs PANASONIC TX-65CS620E

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzzpor
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-04 13:39
Ik zoek een?
65" Full HD (dus geen 4k) tv.

Wat is je budget?
Tussen grofweg 1500 en 2000 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De tv dient als opvolger voor mijn Sony KDL55HX850 die dode pixels vertoont

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel momenteel tussen de SONY KDL-65W855C en de PANASONIC TX-65CS620E

Welke vragen heb je hier nog over?
Beeldkwaliteit staat bij mij zeer hoog in het vaandel. En dan met name voor films kijken. 3d interesseert me helemaal niks. Het gaat dus puur om een goede 2d weergave met realistische kleurweergave en hoog contrast, geen clouding etc. Hebben jullie misschien alternatieven die ik over het hoofd heb gezien. Van beide toestellen die ik heb gevonden kom ik weinig reviews tegen dus het is moeilijk om hier een besluit op te baseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beide toestellen zijn prima qua beeldkwaliteit. Beide zijn ruim in te stellen in de instellingen om een optimum te bereiken.

De Sony is qua smart functionaliteit iets beter bij de les, de Panasonic is redelijk all-round maar de interface doet een beetje oudbollig aan en de apps zijn wat minder uitgebreid.

Contrast is bij beide tv's super. De Sony heeft fellere kleuren, de Panasonic is wat meer natuurgetrouw.

De afstandsbedieningen bij beide tv's bevatten logische knoppen en zijn goed te bedienen.

Succes met je keuze! In beide gevallen doe je een goede koop.

Ik zou zelf de Sony nemen, Hij is goedkoper, heeft betere App's en een strakker design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzzpor
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-04 13:39
@hr1985; Bedankt voor de reactie. Ik heb voor de Sony gekozen. Ben erg benieuwd naar het toestel!