Compatible Remote voor Asrock ION 330 HT HTPC?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimichurri
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-09 12:31
Ik ben in het bezit van een Asrock ION 330 HT HTPC, hierbij zit een Asrock afstandsbediening model: TSGV-IR01. Deze is aan vervanging toe.Ik heb ter vervanging een originele MS Xbox 360 standsbediening gekocht.

Deze werkt perfect, ware het niet dat ik de Asrock ION 330 HT HTPC hier niet mee aan kan zetten.
Zodra ik het systeem handmatig aanzet, dan werken alle knoppen en functies wel goed met deze afstandsbediening.

Nu zijn mijn vragen:

01. Weet iemand een merk / model afstandsbediening die 100% compatible is met de Asrock TSGV-IR01?
(Waar ik het systeem ook vanuit de luide stoel mee aan kan zetten)

02. Is er als alternatief een mogelijkheid om de Xbox 360 afstandsbediening ook voor het inschakelen van het systeem geschikt te maken? (Wat is de reden dat de het niet gaat met de Xbox 360 afstandsbediening en de rest van de knoppen het wel volgens verwachting doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er wellicht nog 1 originele ergens liggen .. zal is zoeken voor je
en anders een goedkope pragrammeerbare misschien ?

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2015 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimichurri
@borroz: als je dat zou willen doen, dan hoor ik wel wat je er voor wilt hebben OK? Alvast heel erg bedankt voor je tijd en moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1e poging mislukt.. heb dozen vol oude 'troep' en hij lag niet op de plek waar ik dacht dat hij lag.
heb nml ook zo'n ding gehad.. ging een paar jaar geleden kapot en toen heb ik alleen de behuizing gebruikt voor iets anders en heb dus die afstandsbediening over.
en aangezien ik bijna nooit iets (van electronica) wegggooi moet die ergens liggen.. als ik hem vind krijg je hem gratis.
morgen zoek ik verder..

* update

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/y91rlm1r3/asrockleeg.jpg

behuizing teruggevonden echter zonder afstandsbediening :9
ik zoek verder (en ruim gelijk eea op) :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2015 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimichurri
Dank je wel alvast voor al je tijd en moeite, heeft natuurlijk geen haast hoor, ik waardeer het enorm dat je er zoveel tijd in steekt.
Fijne avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chimichurri schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 23:54:
Dank je wel alvast voor al je tijd en moeite, heeft natuurlijk geen haast hoor, ik waardeer het enorm dat je er zoveel tijd in steekt.
Fijne avond
sorry, kan hem momenteel echt niet vinden, heb echt flink wat dozen omgedraaid want ik weet gewoon dat ik hem niet weggegooid heb.
meer kan ik even niet voor je doen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimichurri
@Borroz, dank je wel voor al je tijd en moeite, mocht je hem toevallig nog een keer vinden en er aan denken, dan hou ik me aanbevolen.
Nogmaals dank voor zoverre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afgesproken ! :*)
eerlijk gezegd heb ik er gewoon de pest in dat ik hem niet kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimichurri
Hahaha ik ken het gevoel:-)