ik heb dit al zitten zoeken op Google maar kan helaas geen echt antwoord vinden.
Ondersteunt de laatste Airport Time Capsule IEEE802.3ad link aggregation?
Ondersteunt de laatste Airport Time Capsule IEEE802.3ad link aggregation?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Blijkbaar kan het wel maar enkel static en niet dynamic. Mijn nas heeft nu mooi een 2000mbit connectie naar mijn time capsule.Daedalus schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 19:03:
Aangezien het niet in de specificaties staat, er in de setup guide niet over wordt gesproken, het een consumenten router is en als je zoekt naar airport time capsule link aggregation niemand bevestigt dat het werkt, neem ik aan dat de AirPort Time Capsule IEEE 802.3ad niet ondersteunt.
Ik teken nergens meer voor
niets op de time capsule, gewoon in Synology DSM aangepast van dynamic link aggregation naar static en nu werkt het wel. Ervoor kreeg ik een error en een network status van 1000 MbpsQuakie schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:15:
En hoe heb je het precies ingesteld als ik vragen mag?
Ik teken nergens meer voor
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq