Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Grote storing KPN Utrecht; geen vermelding op T.net waard?

Pagina: 1
Acties:

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-11 21:21
Ik hoop dat dit op de goede plek staat.

Met enige verbazing zie ik dat Tweakers de grote storing die een deel van het mobiele- en vaste netwerk van KPN in Utrecht (stad) heeft platgelegd niet interessant genoeg vond om op de FP te zetten, terwijl de storing wel redelijk aanzienlijk is en er redelijk wat overlast is geweest voor onder andere het mobiele (betalings)verkeer. De meeste andere (Tech)media hebben dit bericht wel opgepakt.

Andere storingen van formaat komen wel op de FP:

nieuws: Smartphonebezitters klagen over 4g-storingen bij Simyo - update
nieuws: Vodafone heeft storing met bellen en gebeld worden - update
nieuws: Stroomstoring zorgt voor problemen bij mobiele providers en publieke omroep
nieuws: KPN-storing geeft problemen met internetverbindingen - update
nieuws: Klanten KPN kampen met storing bij vaste telefonie en internet

Wil Tweakers minder van dit soort nieuwsberichten gaan publiceren of was dit niet nieuwswaardig genoeg?

Ik wil hier overigens niet kritisch zijn over de nieuwsvoorziening in het algeheel. Ik ben erg te spreken over de nieuwsberichten op Tweakers (Vandaar dat ik ook betalend lid ben), maar dit verbaasde mij wel een beetje.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Ik zat er net naar te kijken.. ok, misschien een beetje laat (hij was ook niet zo lang geleden gesubmit in de submitque...) De storing lijkt nu over, dus dan is het wel wat mosterd na de maaltijd ;) Hij werd ook pas laat in de submitque gezet...

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-11 21:21
Had ik inderdaad kunnen doen, maar niet gedaan. Ik had verwacht dat T.net dit nieuws ook wel zonder zou oppakken.
Ik zat er net naar te kijken.. ok, misschien een beetje laat (hij was ook niet zo lang geleden gesubmit in de submitque...) De storing lijkt nu over, dus dan is het wel wat mosterd na de maaltijd ;) Hij werd ook pas laat in de submitque gezet...
Volgens KPN houd de storing nog aan tot 21.00:

https://www.kpn.com/zakel...e-storingen.htm#toon-alle

Naja goed, denk gevalletje over het hoofd gezien dan? :)

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

nah.. ok, ik reed naar huis en hoorde het op de radio en dacht: we zetten hem er toch nog bij.

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie