Toon posts:

graka kapot of niet ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen even een vraagje :D

sinds recent heb ik last van freezes, als ik aan het surfen ben op het internet valt het best mee maar als ik aan het gamen ben valt dit soms 2 of 3 x voor op een avond zeker als ik league of legends speel , na het zwart scherm heb ik wel nog eventjes geluid maar dat valt na enkele seconden ook weg, zou mijn grafische kaart kapot zijn ? ik had dat toch graag geweten voor ik een nieuwe ging kopen

mvg

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:35
ja kapot, kan je gelijk weg gooien :+

Maar even serieus, plaats een eerst even de pc/laptop die je hebt.
Heb je de temperaturen van je videokaart al na gekeken met open hardware monitor ?

Zo kunnen we je onmogelijk helpen natuurlijk en blijft het gissen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door dylan111111 op 06-08-2015 18:57 ]

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Veel mensen posten ook maar wat. Gelijk topic openen zonder eerst het beleid te lezen.

Plaats informatie over jouw pc, wat zijn je hardware onderdelen, wat heb jij zelf geprobeerd? Need input, zonder dat...tja kan je topic zomaar gesloten worden en heb je nog niks en blijf je met je probleem zitten.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Verwijderd

Topicstarter
http://puu.sh/jrI8C/3d049c4e4c.png

sorry voor de weinige info maar is de eerste keer dat ik dit doe :( hoop dat ik met dit meer help zoniet vraag je maar wat meer info

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 19:14:
http://puu.sh/jrI8C/3d049c4e4c.png

sorry voor de weinige info maar is de eerste keer dat ik dit doe :( hoop dat ik met dit meer help zoniet vraag je maar wat meer info
Zucht, goed wat voor voeding heb je? Merk, type, watt output?

Draai eens benchmarks (3dmark, unigene valley enz..) en zet op de achtergrond je hw monitor en kijk na afloop hoe hoog je temp van zowel je cpu als je gpu is.

Je laat nu alleen maar je videokaart zien terwijl de freezes ook van je cpu kan zijn van oververhitting.

Ik wil best helpen maar eh...je moet zelf ook wat doen! Geef altijd zoveel mogelijke informatie van je pc.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Verwijderd

Topicstarter
http://puu.sh/jrL5M/c131474db1.png dit was na het draaien van unigene valley, voeding is cooler master silent pro 550v

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:35
Geen schokkende temperaturen, de type voeding is ook niet het probleem, deze kan genoeg leveren.

Unigene valley draait hij ook prima door...

Tsja, heb je laatst een upgrade van windows gedaan ? of een driver update/installatie ?

Verwijderd

Topicstarter
nee helemaal niets gedaan.. het schermt valt meestal wel uit vanaf er veel handelingen gebeuren op het scherm, je ziet dan fps dalen

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:28

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Welk kaar heb je eigenlijk ik zien alleen maar r9 200 serie (weet je het niet kan je gpu-z gebruiken)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Verwijderd

Topicstarter
amd radeon hd 7900

Verwijderd

Heb je dit probleem alleen in league of legends?
Zo ja, kijk hier eens: http://forums.na.leagueof...d/showthread.php?t=251845
Dit komt vaker naar boven en is een netwerk gerelateerd probleem.
Alle stuurprogramma's up to date?
Verder:
-welke HD7900? Er zijn er 2.

Verwijderd

Topicstarter
nee niet enkel bij league, bij league gebeurt het gewoon vaker en sneller, ik krijg soms ook wel een foutmelding dat het beeldschermstuurprogramma niet meer reageert maar hersteld is en het is de HD 7970 WindForce 3X OC, je ziet ook wel als ik games op high quality speel zoals NBA 2k15 dat het scherm vaak bugged is met allerlij blokken en haperingen rond de mannetjes, vandaar dat ik dacht dat de grafische kaart faalde.
Pagina: 1