Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

email merge in word 2007

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik probeer een email merge te maken maar dit lukt niet helemaal.

Zelf gebruik ik Word 2007 en Outlook 2007. Het email mergen lukt "als bijlage" en het lukt ook als "tekst zonder opmaak" maar als ik de mail in HTML wil versturen, doet outlook niks.
Ik wil de mails ook wel "mooi en professioneel" maken door een afbeelding toe te voegen.

Ik heb het op google opgezocht, maar ik word er niet veel wijzer van.
Heeft iemand enig idee hoe ik met Word toch een mail merge kan verzenden in HTML?

Excuses als ik deze vraag niet in het juiste forum heb gezet.

Bedankt alvast!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-11 14:42
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je precies wilt bereiken. Kan je het probleem iets verder uitleggen.

PSN ID Binloading_nl

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Gebruik gewoon Mailchimp ipv Outlook als het gaat om nieuwsbrieven, reclame etc?

Deze is gratis voor 2000 contacten, maak een mailing lijst en upload een CSV of tab-delimited text file, copy en paste vanuit Excel

http://mailchimp.com/

[ Voor 5% gewijzigd door Breezers op 10-08-2015 13:39 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor mijn late reactie. Er waren wat problemen met mijn email adres en was daarna op vakantie. Ik vind mailchimp zelf niet het handigste programma.

Wat ik wil doen is het volgende... gepersonaliseerde uitnodigingen en mails versturen en evt, in de toekomst nieuwsbrieven.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het gaat over het gebruik van Outlook, ik ben dus zo vrij je topic te verplaatsen van Internetmarketing & Social Media naar CSA.

Ik weet overigens niet of er nog veel mensen in het hoofd hebben wat Off2007 precies wel/niet kan.

Nog welkom@GoT :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• evdsl
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-02-2022
Mailchimp is absoluut een hele mooie tool voor nieuwsbrieven, maar als je om wat voor reden danook een mailmerge via Outlook en Word wilt doen, dan heb je wellicht wat aan deze beschrijving: http://www.easylearning.nl/mailingen-versturen-per-mail/
Pagina: 1