Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Menubalk blijft vaak midden in beeld hangen tijdens reageren

Pagina: 1
Acties:

• Titan_Fox
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
Hoi,

ik heb al een hele poos problemen met de website van Tweakers. Als ik wil reageren blijft de menubalk vaak midden in beeld hangen (zie afbeelding). Kan hiernaar worden gekeken ?

iPad Mini 2 (retina) -> iOS 8.4 (no jailbreak) -> Mercury Browser v9.1.0

Afbeelding : http://s22.postimg.org/57a6iqldt/image.jpg

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Alhoewel we Mercury niet ondersteunen heb ik wel een ticket aangemaakt om hier eens naar te kijken. Dank voor het melden!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zie dit af en toe ook gebeuren in het "new tab"-scherm in Firefox. Je ziet daar een kleine thumbnail van de site en daar zie ik de header af en toe ook midden in de thumbnail staan. In de gewone view heb ik het nog niet zien gebeuren.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Titan_Fox
Inspector schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:53:
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Alhoewel we Mercury niet ondersteunen heb ik wel een ticket aangemaakt om hier eens naar te kijken. Dank voor het melden!
Volgens mij baseren zo'n beetje alle iOS browsers op Safari. Geen idee welke "engine" door Mercury wordt gebruikt. Vind het wel apart dat die balk zo blijft hangen. In ieder geval bedankt voor de moeite !

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:51

crisp

Devver

Pixelated

Maakt het nog verschil of je de header meescrollend hebt of niet?

Intentionally left blank

• Titan_Fox
crisp schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 17:20:
Maakt het nog verschil of je de header meescrollend hebt of niet?
Geen idee waar ik dat in zou moeten stellen. Momenteel staat de header gewoon vast. Ze komt ongevraagd naar beneden zodra ik een reactie wil posten in een willekeurig topic. Zodra ik de reactie heb verzonden staat de balk weer bovenaan in beeld.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:37

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Titan_Fox schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 18:06:
[...]

Geen idee waar ik dat in zou moeten stellen. Momenteel staat de header gewoon vast. Ze komt ongevraagd naar beneden zodra ik een reactie wil posten in een willekeurig topic. Zodra ik de reactie heb verzonden staat de balk weer bovenaan in beeld.
Als je niets hebt aangepast, dan scrollt-ie automatisch mee. Aanpassen doe je via het tandwieltje en dan 'Algemeen' open klappen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1