Verschil Sony Bravia KDL-50W805C en de -50w809C

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dread89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 13:59
Ik sta op het punt één van beide bovenstaande tv's te kopen. Prijsverschil tussen beide is zo'n €100, maar het is me niet exact duidelijk wat nu de meerwaarde van de 50w809C zou zijn buiten de geoptimaliseerde refresh rate en de 2.0 USB aansluitingen ipv 3.0 USB aansluitingen om. Op papier zijn het bijna identieke tv's (?)

http://tweakers.net/price.../441697;453244/categorie/

Internet heeft me vooralsnog ook nog niet van uitleg kunnen voorzien. Iemand die hier op zou willen inhaken?
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Volgens mij zijn de enige verschillen de (totaal onrelevante) iets andere "geoptimaliseerde" Hz-waarde en de kleur van de voet.

Check verder \[3D/LED/UHD TV] Sony 2015 line-up eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dread89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 13:59
Ik heb het topic even doorgespit. Wat je hierboven aangeeft klopt inderdaad. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey

ik heb laatst een 50W809c gekocht ik was opzoek naar een 50w805c omdat die een hele lage input lag waarde heeft ergens rond de 23Ms dacht ik zo uit mijn hoofd maar ik kon die tv niet vinden en kwam toen uit bij de allernieuwste uit de sony lijn en dan was de 809c

van wat ik heb kunnen vinden is de input lag waarde gestegen naar 37Ms wat nog steeds respectievelijk is
maar voor gamers duidelijk minder gewenst, ik heb deze tv gekocht juist voor het gamen en vind het zelf erg goed.

verschil zit um in de 1000Hz en kleur van de voet en een nieuwere versie van het besturings systeem
ik las veel klachten over trage android etc maar op deze is het razend snel en werkt erg fijn