Gebruikte muziek in video items.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Goedemorgen Tweakers,

Ik weet niet of dit topic op de juiste plek zit maar ik vroeg me af of jullie ook ergens zouden kunnen laten weten welke muziek jullie gebruiken tijdens video items. Bijvoorbeeld dat aan het begin van de Rainbow Six Siege Preview. Ik check (o.a.) al jullie video items en die vraag is bij mij vaker naar boven gekomen, jullie hebben zeker een goede smaak op dat gebied. :)

Mvg,

Angelo

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Daar is al meerdere keren om gevraagd, we moeten het doen met Hoe heet dit nummer? Deel 42 en Shazam.

[ Voor 39% gewijzigd door Raven op 06-08-2015 11:43 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 21:42

TradeMarkNL

Videoproducer
Goed om te horen dat je onze muziekkeuze kunt waarderen! Ik heb 'm met Shazam voor je achterhaald en het is "Lemaitre ft. Jennie A - Closer".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
TradeMarkNL schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:49:
Goed om te horen dat je onze muziekkeuze kunt waarderen! Ik heb 'm met Shazam voor je achterhaald en het is "Lemaitre ft. Jennie A - Closer".
Dank!! :) :)

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:04

Fiber

Beaches are for storming.

Toch lijkt het me wel netjes, ook qua 'credits' en zo, om gewoon netjes te vermelden welke muziek er gedraaid wordt... Kleine moeite lijkt mij en zou gewoon standaard moeten zijn vind ik.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Fiber schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:59:
Toch lijkt het me wel netjes, ook qua 'credits' en zo, om gewoon netjes te vermelden welke muziek er gedraaid wordt... Kleine moeite lijkt mij en zou gewoon standaard moeten zijn vind ik.
Nope, als het goed is kopen ze bij tweakers de rechten van de muziek, juist zodat ze geen credits hoeven te laten zien aan het einde van de video.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 21:42

TradeMarkNL

Videoproducer
Frozen schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 01:57:
[...]

Nope, als het goed is kopen ze bij tweakers de rechten van de muziek, juist zodat ze geen credits hoeven te laten zien aan het einde van de video.
Precies :)
Pagina: 1