11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060
Daar is al meerdere keren om gevraagd, we moeten het doen met Hoe heet dit nummer? Deel 42 en Shazam.
[ Voor 39% gewijzigd door Raven op 06-08-2015 11:43 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Goed om te horen dat je onze muziekkeuze kunt waarderen! Ik heb 'm met Shazam voor je achterhaald en het is "Lemaitre ft. Jennie A - Closer".
Dank!!TradeMarkNL schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:49:
Goed om te horen dat je onze muziekkeuze kunt waarderen! Ik heb 'm met Shazam voor je achterhaald en het is "Lemaitre ft. Jennie A - Closer".
11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060
Toch lijkt het me wel netjes, ook qua 'credits' en zo, om gewoon netjes te vermelden welke muziek er gedraaid wordt... Kleine moeite lijkt mij en zou gewoon standaard moeten zijn vind ik.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nope, als het goed is kopen ze bij tweakers de rechten van de muziek, juist zodat ze geen credits hoeven te laten zien aan het einde van de video.Fiber schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:59:
Toch lijkt het me wel netjes, ook qua 'credits' en zo, om gewoon netjes te vermelden welke muziek er gedraaid wordt... Kleine moeite lijkt mij en zou gewoon standaard moeten zijn vind ik.
PreciesFrozen schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 01:57:
[...]
Nope, als het goed is kopen ze bij tweakers de rechten van de muziek, juist zodat ze geen credits hoeven te laten zien aan het einde van de video.
Pagina: 1