Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] frontpage: Opera voor Android, reactie niet gevonden

Pagina: 1
Acties:

• WALUIGI96
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-10 08:39
Sinds een tijd gebruik ik op mijn Android telefoon en tablet de browser Opera om Tweakers te bekijken. Soms wil ik een reacie geven op een andere reactie, of wil ik een reactie modereren. Helaas krijg ik in 90% van de gevallen de volgende melding: 'Opgegeven reactie niet gevonden'. Misschien dat ik iets fout doe, maar ik heb het idee dat er toch een bug in zit.
Beide apparaten draaien 4.4.2 Kitkat met de nieuwste versie van de browser

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:42

koku

Tnet Devver
Hier heb ik een ticket voor aangemaakt, al kan ik niet beloven dat het ook opgelost wordt, gezien hoe weinig die browser wordt gebruikt.

• WALUIGI96
prima. Ik merk het vanzelf.
In ieder geval fijn dat het meegenomen wordt!

• dabor
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-11 23:24
Ik gebruik ook opera en meestal helpt het om eerst de scorekaart te openen. ;)

• WALUIGI96
dabor schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:27:
Ik gebruik ook opera en meestal helpt het om eerst de scorekaart te openen. ;)
Bedankt voor de tip!

• dabor
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-11 23:24
Btw leuk om iemand anders tegen te komen doe opera gebruikt :p Gebruik Het nu al sinds 4 jaar. Op mijn eerste telefoon zat een shit browser, maar er was niks fatsoenlijk verkrijgbaar behalve opera. (Samsung monte dacht Ik)

Verwijderd

Ik heb die melding ook diverse keren gehad in Dolphin op 4.4.4, dus het lijkt geen browser-unieke bug te zijn.

• WALUIGI96
Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 06:14:
Ik heb die melding ook diverse keren gehad in Dolphin op 4.4.4, dus het lijkt geen browser-unieke bug te zijn.
Dan zou het nog wellicht kunnen dat Opera en Dolphin de zelfde engine gebruiken.
Pagina: 1