Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Dit is de oplossing. Installeer iCab, een alternatieve browser voor €1,99. Gebruik deze tutorial voor het juist instellen van iCab: http://thesweetsetup.com/...browser-upload-files-ios/. Et voila 😀freddyathlon schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:02:
Via Google heb ik weer eens gezocht of er inmiddels mogelijkheden zijn voor mijn 'probleem';
Het invoegen van een document aan een webformulier werkt niet icm de iPad.
Bijv een online sollicitatieformulier. Hier vragen ze in om je CV te uploaden als .doc of .pdf.
Dit lukt dus niet op de iPad en hiervoor moet ik dus mijn oude Windows-bak aanzwengelen om het formulier in te vullen.
Is hier in de loop der tijd een handigheidje voor of een oplossing zodat het wel mogelijk is?
De enige optie nu is om een afbeelding te maken van mijn CV, maar dat komt niet heel professioneel over.
Ik heb de app Goodreader bekeken, een soort 'verkenner', maar deze kan alleen documenten vanuit de app zelf mailen als ik het goed heb.
Ik heb een iPad Mini 2 met iOS 8.4
Bedankt, Volkan. Ik heb verder nog niet gekeken
. Vakantie he... Maar ik zal er spoedig mee aan de slag gaan en neem aan dat jij voor mij de oplossing hebt neergezet hierboven.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Geen probleem. Ik ben benieuwd of dit de oplossing is.freddyathlon schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:23:
Bedankt, Volkan. Ik heb verder nog niet gekeken. Vakantie he... Maar ik zal er spoedig mee aan de slag gaan en neem aan dat jij voor mij de oplossing hebt neergezet hierboven.
Volkan, je hebt de oplossing gegeven. Met iCab kan ik inderdaad de documenten uploaden.
Het is wel even wat omslachtig, maar iets als een CV kun je gewoon erin laten staan. Altijd makkelijk.
Het werkt dus, en daarnaast is het best een leuke browser.
Het is wel even wat omslachtig, maar iets als een CV kun je gewoon erin laten staan. Altijd makkelijk.
Het werkt dus, en daarnaast is het best een leuke browser.
Pagina: 1