Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb momenteel een Samsung Galaxy S4 en deze wil ik graag vervangen gezien de nieuwe Android M niet op de S4 uit zal komen en de batterijduur met het nieuwe besturingssysteem van Android toch veel langer mee zal gaan.
Ik heb gekeken naar de Motorola Moto G welke qua prijs prima te doen is maar qua specs erg tegen valt.
Wat zijn andere goede opties (Iphone is geen optie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:47

Wom

Je bent bekend met de pricewatch? Daar kun je precies alle specs ingeven die jij belangrijk vind. Hier zullen vast wel wat telefoons uitkomen waartussen dan vergeleken kan worden. Want er zijn héél veel Android smartphones zodat het onmogelijk is een goede suggestie te geven, zeker als we je eisen niet kennen.

Dus op naar: http://tweakers.net/categorie/215/smartphones/producten/

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:28:
Hoi,

Ik heb momenteel een Samsung Galaxy S4 en deze wil ik graag vervangen gezien de nieuwe Android M niet op de S4 uit zal komen en de batterijduur met het nieuwe besturingssysteem van Android toch veel langer mee zal gaan.
Ik heb gekeken naar de Motorola Moto G welke qua prijs prima te doen is maar qua specs erg tegen valt.
Wat zijn andere goede opties (Iphone is geen optie).
Als je dat wil doen vanwege de batterijduur, lijkt het me wat onzinnig. Daar moet je je nou ook niet al te veel van voorstellen, als het überhaupt al echt verbetert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik wil is een telefoon die hetzelfde of beter is dan de S4 maar geen 600 euro kost zoals de S6.
Ik heb in de pricewatch gekeken maar zag zoveel dat ik er niet echt meer uit kwam en leek mij het daarom een goed idee om ook de mening van andere te vragen.
Waar het mij echt om gaat is de mogelijkheid om te kunnen upgraden naar de nieuwe Android versie die later dit jaar uit komt.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2015 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
OnePlus One, of de aankomende OnePlus 2 zijn mooie, betaalbare opties. Maar goed, eigenlijk hoor je deze vraag niet hier, maar in de aankoopadviessectie te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
--> MAA

Probeer je wensen iets meer toe te spitsen, de vraagstelling is te algemeen.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:15
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:26:
Waar het mij echt om gaat is de mogelijkheid om te kunnen upgraden naar de nieuwe Android versie die later dit jaar uit komt.
Als het nou echt daarom gaat...
Wacht dan tot dat M een tijdje uit is en koop dan wat, dan ben je beter af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:22
Je kunt ook via een custom rom Android M verkrijgen. De S4 wordt ondersteund door de CyanogenMod installer, dus het uitvoeren van de installatie is appeltje eitje.
http://beta.download.cyanogenmod.org/install

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
Eisen: Android M en mag geen 600 euro kosten? 8)7

Zelde/beter dan S4 maar goedkoper dan S6? -> S5??
Pagina: 1