Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 574109

Topicstarter
Wat is de bedoeling van dit topic?

- Het is de bedoeling om werk te zoeken die mij vanuit huis minimaal 800 euro per maand oplevert. Dit mag 1 baan zijn, maar ook gerust meerdere. Ik ben een 31 jarige man, dus nog vol met energie :-)

Hoe zie ik dit voor me?

- Het liefst doe ik iets met de computer. Dit kan zijn websites onderhouden, de administratie bijhouden of iets in die richting. Ik heb geen afgeronde opleiding in deze sectoren, maar leer graag bij.

Welke opleiding heb ik gevolgd en wat voor werkervaring heb ik?

- Ik heb in een ver verleden de opleiding detailhandel afgerond. Met deze opleiding kan ik helaas niet vanuit huis werken, althans voor zover bekent.

- Ik heb langere tijd gewerkt als manager van een computerwinkel en de laatste jaren als auditor binnen een callcenter.

Welke kosten heb ik en waarom is 800 euro netto voldoende?

-Ik zit in het buitenland met mijn vriendin en heb slechts een zorgverzekering die ons 160 euro per maand kost en een huurwoning die 325 euro kost. Dit is inclusief gas, water, elektra en ook inclusief tv en internet. Voor mobieltjes betalen wij ongeveer 20 euro per maand.

Het totaal komt daarmee uit op 505 euro aan onkosten. 800 euro zou dus voldoende moeten zijn om van te eten en af en toe wat leuke dingen kunnen doen zit er ook wel in.

Waarom dit topic?

- Ik hoop mensen te vinden die mij aan werk kunnen helpen en hiermee minimaal 800 euro per maand kan verdienen.

Kun jij mij helpen of ken je iemand die dit misschien kan, laat het me dan weten. Tips zijn uiteraard ook welkom!

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 574109 op 06-08-2015 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:36
Wat is je opleidingsverleden ? Werkervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-07 17:31

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Heb je hier al eens op het forum gezocht?

(Ik denk niet dat het vragen naar werk hier zo is toegestaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Wat heb je zelf al gevonden en zit je in dezelfde tijdzone? Je kan altijd dit overwegen... d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb mijn opleiding en werkervaring toegevoegd. Tevens heb ik veel rondgekeken op Marktplaats, werk.nl, Google etc. De meeste banen die mogelijk zijn, zijn banen achter een webcam. Dit heeft echter niet mijn voorkeur ;-)

Ik bevind mij in Indonesië en het is hier 6 uur later. Ik zou dus nachtwerk (Nederlandse tijd) kunnen doen bijvoorbeeld.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 574109 op 06-08-2015 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Waarom wil je perse vanuit huis werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
Eerste wat ik zo kan bedenken is een of ander verkoper baantje of bloggen over bijv. het leven in land X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
shoombak schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:51:
Waarom wil je perse vanuit huis werken?
Het inkomen hier is laag. Als manager aan de slag kan ik, maar dan zit ik op 500 euro per maand. Je verdient hier niet snel veel meer helaas. Vanuit huis werken voor een Nederlandse werkgever levert mij een stuk meer op. Tevens ben ik een stuk goedkoper, dus hoop ik op een win-win situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:36
Welk land zit jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Tja er zijn natuurlijk 1001 manieren om geld te verdienen vanuit huis en 800 is niet een werelds bedrag. Je zal toch echt zelf moeten gaan bepalen wat je allemaal kan doen en dan op zoek naar klanten.

Maak voor jezelf eens een lijst wat voor werk je precies kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

https://www.thuiswerk.nl/ is mijn eerste Google restulaat

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Werken via zulke thuiswerk websites levert lang geen 800 euro op en raad ik af.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
Anoniem: 574109 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:54:
[...]

Het inkomen hier is laag. Als manager aan de slag kan ik, maar dan zit ik op 500 euro per maand. Je verdient hier niet snel veel meer helaas. Vanuit huis werken voor een Nederlandse werkgever levert mij een stuk meer op. Tevens ben ik een stuk goedkoper, dus hoop ik op een win-win situatie.
Echt voor een werkgever werken wordt erg lastig denk ik. Waarom zou hij iemand in dienst nemen die hij/zij persoonlijk nooit kan ontmoeten? Wat maakt jou of jou situatie speciaal genoeg om dit risico te overwegen?

Ik denk dat je het echt moet zoeken om geld te generen als ondernemer. Bloggen, vloggen, verkoop of een combinatie van.

Anders kan je ook proberen bij internet giganten zoals Amazon (mechanical turk) of Netflix (spotter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Eventueel kun je bij Amazon ook referral worden, zet een goede site op met informatie/reviews over niches die tot nu toe nog niet veel besproken zijn en gebruik refferal links om de producten te linken.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basilange
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-07 19:54
In Indonisië, hmm

Misschien kun je een beetje een handelsgeest ontwikkelen.

Zie je daar iets wat je (allicht met wat aanpassingen) samen met iemand zou kunnen verkopen in Nederland?

Hoef je niet thuis te zitten en kom je zo nog wel het een en ander tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Je kan een eigen online administratiekantoor beginnen.
Het meeste wat je doet is ondernemers helpen met alle regeltjes en alle bonnetjes goed boeken. Dit kan de ondernemer allemaal inscannen en mailen.

Erg ingewikkeld is het niet als je je focust op zzp-ers en klein begint. Een cursus zal je ook wel goed helpen, https://www.studieplan.nl/cursus/houder-administratiekantoor
Als uniq selling point heb jij gewoon de prijs, jij kan voor een veel lager tarief werken dan een bedrijf wat in Nederland gevestigd is en startende ZZP-ers kijken daar toch echt naar.

[ Voor 9% gewijzigd door Ernemmer op 06-08-2015 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 13:19

Cybje

First Post!

Zet iets (of meerdere dingen) op de site www.fiverr.com ? :) Veel kleine beetjes maken ook een groot bedrag.

Wat ruist er door het struikgewas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zie al aardig wat tips langskomen waar ik zelf nog niet aan heb gedacht. Hier ga ik me alvast wat verder in verdiepen. Meer tips zijn uiteraard welkom! Bedankt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:38
Veel helpdesk/webcare werk moet ook wel kunnen toch? Ik zie dat tegenwoordig bij nogal wat telecomboeren e.d., mensen die op Twitter/Facebook/consumentenforums namens bijvoorbeeld Vodafone reageren op klachten, vragen etc.

Moet je natuurlijk wel kennis van zaken hebben, weten wat je kunt beloven e.d. en hoogstwaarschijnlijk wel wat tijd investeren om vanuit "je luie stoel" te solliciteren.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-07 03:55
Je kan je in elk geval 's inschrijven op http://www.usertesting.com als tester. Ik heb geen flauw idee hoeveel opdrachten je per maand kunt krijgen, maar de vergoeding is niet slecht. Webcam is niet nodig: screen recording en wat kletsen in 'n microfoon volstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:51
Misschien zoiets: http://chatoperator.nl/
Ik weet niet wat je er mee kan verdienen, maar wat geile berichten sturen naar hopeloze mannen kan iedereen.

En is het geen optie om samen werk te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creator1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:17
Zoek naar remote werk, niet thuiswerk, en dan voor een fatsoenlijke organisatie. Sites zoals deze: https://weworkremotely.com. Maar redelijk IT gericht.

Wellicht kan je als remote PA aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Anoniem: 574109 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:54:
[...]

Ik had vroeger weleens begrepen dat in landen als Indonesië Westerlingen best redelijk betaald kregen tov locals voor in principe hetzelfde werk (met het idee dat die beter/meer werk zouden verzetten). Maar goed, ik woon daar dan niet :).

Je zal iig iets moeten zoeken waarbij je kennis van Nederlands een eis is: Anders mag je concurreren met de rest van de wereld, waar er veel wel iets van een relevante opleiding zal hebben.
Maar goed, dan is de afstand (dus een werkgever kan je nooit persoonlijk ontmoeten) en tijdsverschil weer niet bepaald ideaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Sissors op 06-08-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:13

Umbrah

The Incredible MapMan

Let wel op dat je dit ook legaal maakt in Indonesië, ze kunnen er namelijk vrij kritisch op zijn, zeker tegen buitenlanders:
* "waar" is je werk officiëel en welke vorm heeft het? Dus hoe draag je belastingen af
* De rechtsvorm van je bedrijf: Nederlandse wetteksten zijn, zei het heel oud, voor een stuk nog wel aanwezig in Indonesië, hier is overigens nog steeds vraag naar kennis en taalkundigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:23
omgekeerde werving is net als werving niet toegestaan op het forum
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.