Beste mensen. Ik heb momenteel twee vrij oude Acer schermen. Hoewel ik ze nog met plezier gebruik, merk ik wel dat ze niet nieuw meer zijn. Mijn uiteenwijding zal ik achterwege laten: ik wil misschien sparen voor nieuwe schermen. Ik heb de HP ZR24w nu op het oog. Voor 150 euro een IPS scherm, nog steeds de 16:10 verhouding, die me wel bevalt, een tikkie groter dan wat ik nu heb, 19020*1200 resolutie. Aanlokkelijk.
Maar, die prijs van 150 euro betaal je voor een refurbished exemplaar. Is er bij een refurbished beeldscherm een hogere kans op mankementen, bijvoorbeeld dode pixels? Is die juist lager, omdat het allemaal gechecked is? Even hoog? Ik wil misschien wel sparen voor twee van deze schermen, maar ik wil wel weten of dat echt aan te raden is.
Maar, die prijs van 150 euro betaal je voor een refurbished exemplaar. Is er bij een refurbished beeldscherm een hogere kans op mankementen, bijvoorbeeld dode pixels? Is die juist lager, omdat het allemaal gechecked is? Even hoog? Ik wil misschien wel sparen voor twee van deze schermen, maar ik wil wel weten of dat echt aan te raden is.