Hoi,
Toch maar even een account aangemaakt en een mooie wenslijst samengesteld. Ik heb de afgelopen jaren op mijn laptop gegamed, maar tijd om daar eindelijk van af te stappen en zelf een pc in elkaar te zetten. Ik had een week geleden 0 ervaring met hardware. Ik heb veel op internet gezien/gelezen, en heb er een samengesteld. Ik ben er redelijk tevreden over, denk dat het gaat werken. Maar door mijn 0 ervaring zou ik het wel tof vinden als jullie er nog even naar kunnen kijken en zien of het in orde is en evt ruimte voor verbetering.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er eigenlijk alleen mee gamen, geen video-editing of iets dergelijks, dus vandaar de i5.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb nog een (tikkeltje ouderwets) toetsenbord en muis staan die voorlopig goed zijn. Dus tenzij je echt iets nu zou aanraden, heb ik dat niet nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit nu aan de 1450 (os moest er ook nog bij). Liever niet meer dan dit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Echt totaal niet, zolang het maar mooi in elkaar past en zo!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik zei is het mijn eerste build. Ik weet dat 'een goede gaming pc' echt een gigantisch slechte omschrijving is, maar ik hoef lang niet het beste van het beste of totaal geluidloos oid. Wat eventueel wel fijn zou zijn, is als het over een tijd niet al te moeilijk is om mijn systeem wat te upgraden.
Ga je overklokken?
Ik ben geïnteresseerd, geen must.
En hier de lijst.
Als iets onduidelijk is, vraag maar raak.
Alvast bedankt!
Vincent
Toch maar even een account aangemaakt en een mooie wenslijst samengesteld. Ik heb de afgelopen jaren op mijn laptop gegamed, maar tijd om daar eindelijk van af te stappen en zelf een pc in elkaar te zetten. Ik had een week geleden 0 ervaring met hardware. Ik heb veel op internet gezien/gelezen, en heb er een samengesteld. Ik ben er redelijk tevreden over, denk dat het gaat werken. Maar door mijn 0 ervaring zou ik het wel tof vinden als jullie er nog even naar kunnen kijken en zien of het in orde is en evt ruimte voor verbetering.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er eigenlijk alleen mee gamen, geen video-editing of iets dergelijks, dus vandaar de i5.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb nog een (tikkeltje ouderwets) toetsenbord en muis staan die voorlopig goed zijn. Dus tenzij je echt iets nu zou aanraden, heb ik dat niet nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit nu aan de 1450 (os moest er ook nog bij). Liever niet meer dan dit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Echt totaal niet, zolang het maar mooi in elkaar past en zo!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik zei is het mijn eerste build. Ik weet dat 'een goede gaming pc' echt een gigantisch slechte omschrijving is, maar ik hoef lang niet het beste van het beste of totaal geluidloos oid. Wat eventueel wel fijn zou zijn, is als het over een tijd niet al te moeilijk is om mijn systeem wat te upgraden.
Ga je overklokken?
Ik ben geïnteresseerd, geen must.
En hier de lijst.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 244,95 | € 244,95 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 147,95 | € 147,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 361,95 | € 361,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 52,98 | € 52,98 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Asus VG248QE Zwart | € 286,- | € 286,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 25,- | € 25,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury red HX318C10FRK2/8 | € 47,- | € 47,- |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.369,68 | |
Als iets onduidelijk is, vraag maar raak.
Alvast bedankt!
Vincent