Ik zoek een?
Ik zoek een videokaart die op hele hoge fps gaes af kan spelen op 1440p en 144hz, ik zit te twijfelen tussen een fury x of een gtx 980 ti *note: ik heb een benqxl2730z (freesync monitor)*
Wat is je budget?
Ik wil rond de prijs van de fury x en gtx 980ti uitgeven aan de videokaart.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Alles mag, maar kleine voorkeur voor msi
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Deze parts wil ik graag in mijn pc stoppen
Case en alle andere parts heb ik al !!!!
Extra vraag: Nu ik een monitor met freesync heb, kan een nvidia kaart ook 144hz 1440p afspelen op mijn monitor, of moet ik persé een videokaart van amd kopen ? En moet ik nou voor een amd kaart gaan vanwege de freesync compatibility (heb nu geen last van tearing), ik heb een voorkeur voor nvidia gekregen dus overweeg ik een nvidia kaart te kopen, ondanks dat ik een freesync monitor heb.
Ik zoek een videokaart die op hele hoge fps gaes af kan spelen op 1440p en 144hz, ik zit te twijfelen tussen een fury x of een gtx 980 ti *note: ik heb een benqxl2730z (freesync monitor)*
Wat is je budget?
Ik wil rond de prijs van de fury x en gtx 980ti uitgeven aan de videokaart.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Alles mag, maar kleine voorkeur voor msi
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Deze parts wil ik graag in mijn pc stoppen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 259,90 | € 259,90 |
| 1 | MSI Z170A GAMING M5 | € 219,89 | € 219,89 |
| 1 | Noctua NH-U14S | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M4A2133C13R | € 143,- | € 143,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 680,74 | |
Case en alle andere parts heb ik al !!!!
Extra vraag: Nu ik een monitor met freesync heb, kan een nvidia kaart ook 144hz 1440p afspelen op mijn monitor, of moet ik persé een videokaart van amd kopen ? En moet ik nou voor een amd kaart gaan vanwege de freesync compatibility (heb nu geen last van tearing), ik heb een voorkeur voor nvidia gekregen dus overweeg ik een nvidia kaart te kopen, ondanks dat ik een freesync monitor heb.