Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 12:26
Hopelijk weet iemand wat ik nog kan doen... Ik heb inmiddels me backup naar Windows 7 teruggezet..

Ik heb dus vanaf Windows 7 een upgrade uitgevoerd naar Windows 10, dit ging vrij snel en was zo klaar. Hierna de drivers na gekeken en alles was geïnstalleerd, Tof! Maaaarrr... Tot mijn grote schrik was de "HP Connection Manager" software plotseling verdwenen, ook uit software beheer was deze gewoon gede-installeerd en de mappen waren ook weg, HUH?!
Ik verder kijken merk ik ineens op dat de hele 3G module die er in zit niet via netwerkapparaten te vinden is, ook niet in apparaat beheer... Alle devices in apparaat beheer nagelopen maar hij is gewoon weg...

De driver stonden er nog wel op, de install gedraaid drivers geïnstalleerd maar nogmaals het apparaat was er nog niet.. Ik wou toen de HP Connection Manager gaan installeren maar tot me schrik wou dit niet, ik kreeg een melding bij het uitvoeren van de setup "Deze uitgever mag geen software op uw computer uitvoeren". Er onder stond, hoe kan ik de blokkering van deze uitgever opheffen... Ik klik hier op start die bing op met de zoekterm "Hulp krijgen in Windows 10" ja dat schiet lekker op!!
Ik bedacht me dat je via de eigenschappen van het bestand de blokkering immers kon opheffen en heb dit gedaan, toen kreeg ik "Deze app is voor uw veiligheid geblokkeerd" en de uitgever was plots niet vertrouwd en HP heeft het certificaat ingetrokken...

Ik snap er niks van een verse install mocht ook niet baten het apparaat is gewoon verdwenen, wordt niet meer herkent en ook geen onbekende apparaten in apparaatbeheer. Toen ik me Windows 7 backup had teruggezet deed alles het weer spik en span... 8)7

Wie heeft de mogelijke oplossing of ervaart t zelfde?

Mijn laptop is trouwens de HP EliteBook 2560p en het gaat om een ingebouwde PCI module, deze is voor mij best belangrijk en ja ik kan het oplossen met een USB modem maar juist om zo'n uitsteek ding te voorkomen zit hij dus ingebouwd.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisb1 op 05-08-2015 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Je bent niet alleen. Zie oa.

http://h30434.www3.hp.com...tion-manager/td-p/5183621

http://forums.windowscent...see-bluetooth-option.html

Veel kan je niet echt doen denk ik - ik zou het zelf moeten zien om te prutsen - behalve wachten op een update van HP, er van uit gaande dat ze zo vriendelijk zijn; wat helaas niet zo vanzelfsprekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1
Inderdaad ja, bedankt! Jammer dat er geen reacties zijn was de links nog niet tegengekomen.

Maarrr het vreemde is een apparaat in je computer zou toch ten alle tijden in apparaatbeheer zichtbaar moeten zijn of die nou wel of geen drivers er voor heeft? Ik heb niet perse de HP tool nodig, is puur een extraatje maar ook zonder was deze uitstekend te bedienen in Win 7.

[ Voor 7% gewijzigd door Dennisb1 op 05-08-2015 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik kan het zoals gezegd niet simuleren omdat ik de hardware niet heb, maar zet eens "Show hidden devices", of hoe dat ook in het NL vertaald is, aan. Misschien doet dat wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1
YellowOnline schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:56:
Ik kan het zoals gezegd niet simuleren omdat ik de hardware niet heb, maar zet eens "Show hidden devices", of hoe dat ook in het NL vertaald is, aan. Misschien doet dat wat.
Oja sorry! Die optie had ik inderdaad ook al gebruikt (vergeten te vermelden) maar helaas, ik ben toen alle iets van 100+ apparaten stuk voor stuk door gegaan maar niks nada noppes.. Ik snap de frustratie haha hij zit nu op Win 7 weer maar eventueel is RDP geen punt als je wellicht iets denkt te weten. Dit moet echter wel even 2 weken wachten gezien ik eerst vrijdag op vakantie ga.

Wel slim bedacht inderdaad om die optie even te bekijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennisb1 op 05-08-2015 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Wel, ik kan nu eens 10 minuten kijken met Teamviewer. Veel meer tijd valt daar toch niet aan te besteden. Zend mij een PM met de gegevens.
Pagina: 1