Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuwe games op goede kwaliteit met een vrij hoge fps spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit te denken tussen de 1000 en 1200 euro alleen voor de pc, als we er iets overheen gaan maakt het niet uit
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een redelijk normale gamingmuis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik het grootste deel van wat ik nodig heb al in een tabel heb geplaatst, ik wil gewoon heel graag weten of de onderdelen goed op elkaar passen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang de pc loopt ben ik hartstikke blij!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn kamer wordt best warm (zolder) dus het liefst een goede koeling.
Ga je overklokken?
Nee
Mijn vriend wees mij op een aantal zaken:
- De voeding zou 450 watt zijn, maar de videokaart heeft een minimum van 500 watt nodig
- Windows 10 kan je als student gratis afhalen (wat ik wel graag wil doen maar ik heb geen idee hoe ik deze zelf moet installeren of dat deze net zo goed is als degene die ik voor 100euro kan kopen)
Ik wil graag weten of deze onderdelen bij elkaar passen en of de PC gewoon zou werken, dat is belangrijk voor mij, dat hij gewoon goed werkt. Omdat ik totaal niet handig ben met computers zit ik erover na te denken om de onderdelen bij alternate.nl te bestellen en ook bij hun samen te laten stellen, is dit verstandig? Hoe dan ook wil ik mijn pc niet zelf samenstellen omdat ik slechte ervaringen met hardware heb, dus is alternate.nl een goed alternatief?
Bij voorbaat dank!
Nieuwe games op goede kwaliteit met een vrij hoge fps spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit te denken tussen de 1000 en 1200 euro alleen voor de pc, als we er iets overheen gaan maakt het niet uit
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een redelijk normale gamingmuis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik het grootste deel van wat ik nodig heb al in een tabel heb geplaatst, ik wil gewoon heel graag weten of de onderdelen goed op elkaar passen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang de pc loopt ben ik hartstikke blij!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn kamer wordt best warm (zolder) dus het liefst een goede koeling.
Ga je overklokken?
Nee
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 184,- | € 184,- |
1 | ASRock Fatal1ty B85 Killer | € 77,95 | € 77,95 |
1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 361,95 | € 361,95 |
1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 70,- | € 70,- |
1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 37,95 | € 37,95 |
1 | Kingston HyperX Fury red HX316C10FRK2/8 | € 47,- | € 47,- |
1 | Seasonic S12G 450W | € 67,95 | € 67,95 |
1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 995,70 |
Mijn vriend wees mij op een aantal zaken:
- De voeding zou 450 watt zijn, maar de videokaart heeft een minimum van 500 watt nodig
- Windows 10 kan je als student gratis afhalen (wat ik wel graag wil doen maar ik heb geen idee hoe ik deze zelf moet installeren of dat deze net zo goed is als degene die ik voor 100euro kan kopen)
Ik wil graag weten of deze onderdelen bij elkaar passen en of de PC gewoon zou werken, dat is belangrijk voor mij, dat hij gewoon goed werkt. Omdat ik totaal niet handig ben met computers zit ik erover na te denken om de onderdelen bij alternate.nl te bestellen en ook bij hun samen te laten stellen, is dit verstandig? Hoe dan ook wil ik mijn pc niet zelf samenstellen omdat ik slechte ervaringen met hardware heb, dus is alternate.nl een goed alternatief?
Bij voorbaat dank!