Sinds kort maakt mijn werkgever gebruik van een arbodienst met de slogan "Altijd doeltreffend en kostenbesparend." Maandag was ik ziek, vandaag lag er een brief op de mat.
Het is me toch een lelijke brief. Er staan woorden over elkaar geprint, waardoor sommige zinnen amper leesbaar zijn. Enfin, het gaat om de inhoud. Voor dat ene dagje ziek ben ik namelijk verplicht om aan te geven:
- Wat mijn ziekteverschijnselen waren.
- Of ik contact op heb genomen met de huisarts. Zo ja, op welke datum? Wat was het advies?
- Zijn er medicijnen voorgeschreven? Zo ja, welke?
- Ben ik zwanger? Zo ja, wat is de datum van mijn laatste menstruatie?
- Waardoor wordt mijn ziekte veroorzaakt. Hier staan een aantal slecht leesbare overgeprinte opties.
.. en zo nog een paar opmerkelijke vragen. Dit is de eerste keer dat ik met een arbodienst te maken heb, dus ik vroeg me of dit een normaal iets is?
Het is me toch een lelijke brief. Er staan woorden over elkaar geprint, waardoor sommige zinnen amper leesbaar zijn. Enfin, het gaat om de inhoud. Voor dat ene dagje ziek ben ik namelijk verplicht om aan te geven:
- Wat mijn ziekteverschijnselen waren.
- Of ik contact op heb genomen met de huisarts. Zo ja, op welke datum? Wat was het advies?
- Zijn er medicijnen voorgeschreven? Zo ja, welke?
- Ben ik zwanger? Zo ja, wat is de datum van mijn laatste menstruatie?
- Waardoor wordt mijn ziekte veroorzaakt. Hier staan een aantal slecht leesbare overgeprinte opties.
.. en zo nog een paar opmerkelijke vragen. Dit is de eerste keer dat ik met een arbodienst te maken heb, dus ik vroeg me of dit een normaal iets is?
[ Voor 10% gewijzigd door Gplux op 08-11-2017 12:51 ]