Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Microsoft brengt presentatie-app Sway uit voor Windows 10

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De app is gemaakt voor het Universal Windows Platform dat alleen werkt voor Windows 10. In het artikel word over Windows Phone gesproken, hier komt geen Windows 10 versie van, dit word namelijk Windows 10 Mobile.
Nu word er nog gesuggereerd dat de app werkt met Windows Phone 8(.1) wat dus duidelijk niet het geval is.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
De app is gemaakt voor het Universal Windows Platform dat alleen werkt voor Windows 10. In het artikel word over Windows Phone gesproken, hier komt geen Windows 10 versie van, dit word namelijk Windows 10 Mobile.
Hmmz, ik kan het niet vinden... Weet je dat zeker? Microsoft sprak specifiek over Windows Phone en niet over Windows 10 Mobile namelijk - en ik heb MS nog nooit aan W10 Mobile horen refereren als Windows Phone.

Verwijderd

Topicstarter
Zag zelf net ook dat ze naar Phone refereren wat ik merkwaardig vind. Het UWP zit namelijk anders in elkaar dan dat van 8.1. Ook word er gezegd een paar maanden, dan is Windows 10 Mobile (staat toch echt zo onder telefooninfo en alle internationale media refereren er naar met die naam) uit. Als laatste argument: De nieuwe universal Office apps draaien alle alleen onder 10, Sway is een Office app.

"Logisch" nadenkend ben ik zeker van mijn zaak. Blog post gelezen te hebben, niet helemaal.