was al een tijdje op zoek naar een beter kast voor mn puter want mn thunderbird 1333 axia werd een beetje te warm 45C stresed
na lang zoeken kwam ik op deze uit
voor de mensen die deze kast nog nooit hebben gezien het is een clone van een liteon kast
ik d8 zo kan ik mooi de voorkant ff verdremelen
een maal thuis aan gekomen kast uit gepakt en zag ik pas echt hoe bruut deze kast wel niet was
er was al standaard plaats voor 3x 120mm fan
(kan het nog beter ??
we zullen zien
(achter zijde)
toen maar aan de bak hehehehe
we beginnen natuurlijk met de juiste tools
(voor alle mensen die zig af vragen wat is dit nu
(dit is het koffertje van mn dremel
)
rasters waar fan's achter komen zijn gewoon niet fijn (je kast gaat meer herrie maken dus wat doen we daar mee)

even vergelijken

ziet er wel gunstig uit
en nu schoonmaken en in elkaar zetten

dit was tot zo ver een kleine kees mot
als alles goed gaat komt er in de loop der week nog een raam in met nog een 120mm fan die op de cpu blaast en een groenne neon
en komt er boven in nog een raam met een 120 mm fan die de warme lucht aan de boven kant er uit blaast
als ik dat heb gedaan dan zal ik nog wat foto's posten
mzzl ...... Devils_Prodigy & MD
the modding crew
(foto's zijn gemaakt met een cannon digital ixus)
na lang zoeken kwam ik op deze uit

voor de mensen die deze kast nog nooit hebben gezien het is een clone van een liteon kast
ik d8 zo kan ik mooi de voorkant ff verdremelen
een maal thuis aan gekomen kast uit gepakt en zag ik pas echt hoe bruut deze kast wel niet was
er was al standaard plaats voor 3x 120mm fan
(kan het nog beter ??
(achter zijde)

toen maar aan de bak hehehehe
we beginnen natuurlijk met de juiste tools
(voor alle mensen die zig af vragen wat is dit nu (dit is het koffertje van mn dremel
rasters waar fan's achter komen zijn gewoon niet fijn (je kast gaat meer herrie maken dus wat doen we daar mee)

even vergelijken

ziet er wel gunstig uit
en nu schoonmaken en in elkaar zetten

dit was tot zo ver een kleine kees mot
als alles goed gaat komt er in de loop der week nog een raam in met nog een 120mm fan die op de cpu blaast en een groenne neon
en komt er boven in nog een raam met een 120 mm fan die de warme lucht aan de boven kant er uit blaast
als ik dat heb gedaan dan zal ik nog wat foto's posten
mzzl ...... Devils_Prodigy & MD
the modding crew
(foto's zijn gemaakt met een cannon digital ixus)
Na rose e cient spin