Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heet steef en ik ben 14 jaar oud
Er zit een barst in mijn scherm van de rechter onderzoek tot links in het midden
(Diagonaal dus)
De oorzaak is voor mij nog onduidelijk ik heb hem niet laten vallen en er ook niet wilt mee gedaan maar toen kwam ik op het idee (het is een redelijk grote mobiel) dus dat hij in mijn broekzak zat en dat omdat hij een groot oppervlakte heeft dat hij zou kunnen buigen, ik weet niet of dit mogelijk is
Maar nu komt het grootste probleem: normaal als je een barst in je mobiel hebt doet het touchscreen het gewoon maar dit is niet het geval als ik hem aandoe dan krijg ik een normaal scherm alleen als ik het aanraak doet het allemaal rare dingen bijvoorbeeld opeens voert hij zelf een code in bv. Een bepaald cijfer dan voert hij dan 20x in en dan opeens het bedieningspaneel schuift omlaag (sorry voor mijn slechte omschrijving) kortaf dus: hij doet uitzichzelf rare dingen zonder dat ik met mijn vingers op het scherm sta.
Het zou heel fijn zijn als een van jullie weet hoe dit komt
Gr. Steef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Waarschijnlijk omdat je touchscreen kapot is, meestal is alleen het glas voor het scherm kapot, maar in jouw geval is dus ook het gedeelte waar de touch in zit kapot.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekend probleem, dat ligt aan de bouw van het ding en niet aan jou. Het scherm en de digitizer moeten vervangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2015 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 17:41:
Bekend probleem, dat ligt aan de bouw van het ding en niet aan jou. Het scherm en de digitizer moeten vervangen worden.
Heel erg bedankt