Hallo, Ik wil een nieuwe pc kopen nou athans bouwen (wat ik nog nooit heb gedaan) maar met al de tutorials op het internet moet het wel lukken. Ook had ik de vraag of zon anti statisch ding noodzakelijk is om te kopen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga dit systeem gebruiken voor mn studie ICT en ik game wel graag en af en toe bewerk ik op Photoshop en Sony Vegas
Wat mag het systeem gaan kosten?
775 is eigenlijk al mn max zoals je aan de build kan zien. Eigenlijk vind ik dit net iets te veel want ik moet nog windows erbij kopen en een monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nothing
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gewoon dat deze pc voor beste een lange tijd meekan en en games zonder problemen kan spelen op high, (ik speel league en cs go dus amper zware spellen).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet niet te warm worden.
Ga je overklokken?
Geen idee hoe dit moet
De build:
Ik wil dus eigenlijk nog goedkoper dan dit maar deze build leek me wel goed voor de prijs en als iemand naar de voeding kan kijken want daar heb ik geen verstand van
. En kan iemand mij uitleggen of die Windows 10 nou echt gratis is voor altijd of is het maar een jaartje ofzo?
Mvg,
Sjors
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga dit systeem gebruiken voor mn studie ICT en ik game wel graag en af en toe bewerk ik op Photoshop en Sony Vegas
Wat mag het systeem gaan kosten?
775 is eigenlijk al mn max zoals je aan de build kan zien. Eigenlijk vind ik dit net iets te veel want ik moet nog windows erbij kopen en een monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nothing
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gewoon dat deze pc voor beste een lange tijd meekan en en games zonder problemen kan spelen op high, (ik speel league en cs go dus amper zware spellen).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet niet te warm worden.
Ga je overklokken?
Geen idee hoe dit moet
De build:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Sapphire Radeon R9 380 4GB Nitro | € 239,66 | € 239,66 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 Pro - Studentenaanbod | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 51,61 | € 51,61 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 752,02 | |
Ik wil dus eigenlijk nog goedkoper dan dit maar deze build leek me wel goed voor de prijs en als iemand naar de voeding kan kijken want daar heb ik geen verstand van
Mvg,
Sjors
[ Voor 61% gewijzigd door sjors189 op 05-08-2015 16:51 ]