Tweakers,
Ik ben een casual gamer maar ben op zoek naar een nieuwe grafische kaart. Maar ik twijfel heel erg aangezien mijn huidige kaart een AMD HD6850 van MSI an sich nog aardig werkt. Ik heb er voor mijn gevoel vloeiend GTA5 op gespeeld en doe verder graag nog Skyrim. Maar ik wil graag Fallout 4 ook gaan spelen en verder doe ik voornamelijk Flightsims zoals FSX en waarschijnlijk als ik dan toch een nieuwe grafische kaart neem overstappen op P3D.
Nou zit ik alleen beetje met wat ik wil. Ik wil sowieso een Nvidea aangezien zij qua specs wat beter doen in FSX/P3D en dat is voor mij toch een reden om voor dat kamp te kiezen.
Dus eigenlijk is mijn zoekveld te verkleinen naar de GTX960 of de GTX970.
Maar misschien hebben jullie wat aanmerkingen nog?
Ik zoek een?
Een grafische kaart die mij voorlopig weer futureproof maakt maar hoef niet alles op schandalig hoge settings te spelen. Ik game ook op een 42" Sony FullHD TV
Wat is je budget?
Tussen de 200€ en 350€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor bepaalde merken, geluid maakt me ansich niet zo veel uit. Kleurstellingen ook niet. Zolang de koeling maar goed is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige systeem waar de kaart in zal moeten werken:
CPU: Intel i5 Ivy Bridge 3570K @4,2 Ghz
RAM: 8 Gb Corsair Vengeance @ 1600 Mhz
MOBO: Asrock Z77-ITX E
SSD/HDD: Crucial M4 64gb voor Windows en een Samsung 1 TB beestje voor de rest
Voeding: Corsair 420watter
Ik ben een casual gamer maar ben op zoek naar een nieuwe grafische kaart. Maar ik twijfel heel erg aangezien mijn huidige kaart een AMD HD6850 van MSI an sich nog aardig werkt. Ik heb er voor mijn gevoel vloeiend GTA5 op gespeeld en doe verder graag nog Skyrim. Maar ik wil graag Fallout 4 ook gaan spelen en verder doe ik voornamelijk Flightsims zoals FSX en waarschijnlijk als ik dan toch een nieuwe grafische kaart neem overstappen op P3D.
Nou zit ik alleen beetje met wat ik wil. Ik wil sowieso een Nvidea aangezien zij qua specs wat beter doen in FSX/P3D en dat is voor mij toch een reden om voor dat kamp te kiezen.
Dus eigenlijk is mijn zoekveld te verkleinen naar de GTX960 of de GTX970.
Maar misschien hebben jullie wat aanmerkingen nog?
Ik zoek een?
Een grafische kaart die mij voorlopig weer futureproof maakt maar hoef niet alles op schandalig hoge settings te spelen. Ik game ook op een 42" Sony FullHD TV
Wat is je budget?
Tussen de 200€ en 350€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor bepaalde merken, geluid maakt me ansich niet zo veel uit. Kleurstellingen ook niet. Zolang de koeling maar goed is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige systeem waar de kaart in zal moeten werken:
CPU: Intel i5 Ivy Bridge 3570K @4,2 Ghz
RAM: 8 Gb Corsair Vengeance @ 1600 Mhz
MOBO: Asrock Z77-ITX E
SSD/HDD: Crucial M4 64gb voor Windows en een Samsung 1 TB beestje voor de rest
Voeding: Corsair 420watter