Toon posts:

LG G2 D802 kan geen verbinding maken met PC

Pagina: 1
Acties:

• Bauckel
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 05-04 21:23
Hallo,

Sinds de update naar android 5.1 kan ik met mijn telefoon geen verbinding meer maken met mijn laptop. Deze functie vind ik handig om bestanden over te zetten naar mijn laptop.

Normaal als ik de telefoon aansluit via usb aan de laptop, kan ik kiezen welke optie's ik wil gebruiken. Meestal selecteer ik dan mediasynchronisatie, vanaf dat moment staat de telefoon bij mijn computer aangegeven als een verwisselbare schijf.

Ik krijg die optie's nu helemaal niet meer te zien na aansluiting op de laptop. Ook via het programma LG PC Suit software lukt het niet. Heb geprobeerd te updaten en het stuurprogramma opnieuw te installeren, maar dit zonder resultaat.

Wie heeft hier ervaring mee of weet een oplossing?

• Nilco
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 06:37
Had ik ook. Na de update naar 5.0.1 heb ik de laatste drivers gedownload en toen deed alles het weer.

• Okki5
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 01-12 20:25
Staat usb debugging toevallig aan in developer options? Dat gaat niet hand in hand met de MTP of PTP functie van je telefoon.

• Ewivis
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
Welke windows versie heb je?

AMD Ryzen 5900x / 32GB@3600mhz / Gigabyte 3080 TI Gaming OC

• SRB12
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 09:56
Is dit probleem al opgelost? Ik heb namelijk precies hetzelfde en hoop dat er een oplossing voor handen is.

• Audiowaste
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 09:17
Drivers verwijderen en nieuwe drivers installeren, dat zou het moeten verhelpen.

Stadia ID: Gannicus

• SRB12
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 09:56
Nee helaas.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee